November 10, 2008

Pui umplut cu morcovi si telina


Am fost la we în Austria,si am facut cumparaturi..asa ca schimbare de gust :P
Cred ca o s-o fac mai des,pentru ca ne place la ei :D
Înainte mergeam mai mult la shoppareala de toale si alea, alea..dar în ultima vreme îi descopar si aprecez tot mai mult...pe plan alimentar :D
Ok,nu va mai ametesc cu povestile nemuritoare,si va arat mîndrete de gainuta grasa si mult mai galbena decît pare în poza.



  • 1 pui mare(1,7 kg)
  • 4 morcovi
  • 1/4 telina mica
  • 1 legatura mica de patrunjel
  • 1/2 lamîie(doar sucul)
  • 350-400 ml vin alb(Soave,am pus eu)
  • ulei de masline
  • sare
  • piper
  • boia


  • alte condimente dupa plac





Curatam si spalam morcovii,telina,patrunjelul.
Patrunjelul îl tocam grob,morcovii si telina le feliem foarte subtire.
Le amestecam cu 1-2 linguri ulei de masline,sare,piper,boia si zeama de lamîie.








Umplem puiul.





Eu l-am "sigilat" cu 3 ace din inox,pentru rulade :D
L-am condimentat si l-am pus în vasul termorezistent, în vin.
Am turnat ceva ulei de masline peste pui
si l-am dat în cuptor timp de aproape 2 ore.

Cînd a început a se rumeni,am acoperit vasul cu folie de aluminiu.
Spre sfîrsit am îndepartat folia,si am mai lasat putin la rumenit.





Din vin si sucul lasat de pui si legume,a iesit un sos excelent.





Am servit cu cartofi piure si legumele din pui.

Un copan..





si o bucata de piept.



12 comments:

  1. Buna Maya!
    Ma bucur ca-ti place la noi,in Össis Land.
    Ganinuta ta a iesit excelent!E tentanta.
    Dara viitoae cnd mai fac o sa retin metodata.
    Un "MULTUMESC MULT", pentru reteta si poze!
    Dar ca o sa mai vii mai des la noi , asta nu am crezut.
    Dimpotriva, cunosc pers. care merg la voi, sa faca cumparaturi,ca cica e mai bine pt. buget.
    Eu nu am ajuns in DE de vre-o 10 ani,nu mai stiu ce si cum e.De aceea ma mira faptul ca zici ca mai vii la noi.
    O saptamin a placuta si plina de succese!
    Laura S.

    ReplyDelete
  2. Laura,ma bucur sa te vad pe aici..prin D :P
    Da,sa stii ca pentru buget e mai bine la noi.Am observat ca majoritatea alimentelor sînt mai scumpe la voi,dar unele-s mult mai bune(e vorba despre gustul meu) si de aceea se merita.Macar la voi e benzina mai ieftina :D

    (Sa stii ca am mîncat la voi niste friptura de Schweinsstelzen care a fost wowwwwwwwwwwwwww!)

    Eu merg asa cînd si cînd la shoppereala la voi,dar nu demult am descoperit Austria si pe plan alimentar :D ..
    Îmi plac oamenii,curatenia..si ador cum împacheteaza doamnele cînd cumperi ceva de la Feinkostladen!
    Toate cele bune si tie,draga Laura !

    ReplyDelete
  3. Arata delicios,o sa incerc si eu reteta ta de Craciun ,cu siguranta se va bucura intreaga familie.
    Pe blogul meu te asteapta un premiu,te rog sa-l ridici !

    ReplyDelete
  4. l-am incercat si a fost delicios.
    a fost bataie pe umplutura :),ai mei care nu prea mananca morcovei.

    ReplyDelete
  5. Ai un premiulet de la mine "blog creativo" :-)
    Salutari from Naples!

    ReplyDelete
  6. Buna Maya...am descoperit minunatiile din site-ul tau cu vreo 2 saptamani,in urma,cand am vrut sa fac cosulete cu crema de branza si sirop de portocale...sau cam asa ceva,dar am ramas mult in noapte tot citind si urmarind alte si alte retete....te admir,te felicit pt ceea ce reusesti sa faci...

    ReplyDelete
  7. Eu sunt vegetariana,daca ai retete de acest gen,nu ezita sa-mi dai sugestii,idei,te rog...o seara minunata,pt tine si ai tai...

    ReplyDelete
  8. Anastasia,multumesc de premiu.AM fost pe blogul tau,dar nu stiu care din acele premii este al meu..si nu as vrea sa-l iau pe cel gresit.Asa ca te rog sa-mi spui care sa-l ridic :P
    Daca chiar o sa-l probezi,puiul..poate te întorci aici,si-mi spui cum ti-a placut :)

    ReplyDelete
  9. Miha,merci ca l-ai probat.L-am vazut si pe blogul tau,acu cîteva zile,cîd faceam tura de bloguri,mereu în fuga :)

    Ma bucur ca v-a placut!

    ReplyDelete
  10. Kris,multumesc pentru premiu!
    Pup!

    ReplyDelete
  11. Magdariana,retete pur vegetariene,mai putine..din pacate :)
    Multumesc pentru aprecieri!

    ReplyDelete
  12. Hallo Maya,
    Vreau sa ti spun ca de cand te am "cunoscut" nu ma mai satur de tine ...esti atat de minunata...
    Nu credeam vreodata ca un blog ma va captiva asa...
    Sa ti dea Dzeu sanatate si multe succese sa ne farmeci in continuare cu minunile tale...
    Ai niste maini de zana ...care merita toate laudele...
    Cuvintele sunt de prisos...
    Mi ai devenit cea mai bune prietena...ma autoproclam "Maya's greatest admirer!!"
    Multe, multe sarutari...

    ReplyDelete