April 1, 2010

Ciorba de praz cu zeama de varza (vegan)

Lauch-Suppe mit Sauerkrautsaft

________________________________recipe by Catalina

  • 3 bucati praz,taiate rondele_______________3 Stück Lauch,in Ringe geschnitten
  • 3 morcovi ,cubulete_____________________3 Karotten,gewürfelt
  • 1 telina mica,cubulete___________________1 kleine Sellerie,gewürfelt
  • 1 ardei gras rosu,cubulete________________1 rote Paprika,gewürfelt
  • 2 radacini patrunjel,cubulete______________2 Petersilie Wurzeln,gewürfelt
  • 10 cartofi mici,cubulete___________________10 kleine Kartoffeln,gewürfelt
  • vegeta bio_____________________________Bio Gemüsebrühe
  • 1 l zeama de varza______________________1 l Sauerkrautsaft
  • 2 l apa fierbinte________________________2 l heißes Wasser
  • 2-3 linguri ulei de masline________________2-3 EL Olivenöl
  • marar,tocat fin_________________________Dill,fein gehackt



Se prajesc legumele în ceva ulei.

Gemüse in etwas Öl anbraten.





Se adauga apa fierbinte si lasa sa fiarba scurt.
Se potriveste de vegeta.


Heißes Wasser hinzufügen und kurz kochen lassen.
Mit Bio Gemüsebrühe abschmecken.




Dupa ce au fiert legumele,se adauga zeama de varza.
Se lasa putin la fiert,se aduga mararul.Gata!


Wenn das Gemüse gar ist,Sauerkrautsaft dazu gießen.
Kurz kochen lassen,Dill dazu geben.Fertig!






Usoara si gustoasa!

Leicht und Lecker!





Multumesc,Catalina!
Danke,Catalina!

8 comments:

  1. Chiar lecker! Maine aveam de gand sa o fac si eu! Arata f bine! Te pup, weekend minunat!

    ReplyDelete
  2. Trezeste papilele,ciorba asta!Foarte buna.Te pup,Ina!Un weekend minunat si tie! :)

    ReplyDelete
  3. Sărbători fericite, Maya! Şi numai bine...

    ReplyDelete
  4. Sarbatori fericite,Cristian!

    ReplyDelete
  5. Am facut si eu ciorbica ta si a iesit delicioasa,,Mi-ar fi placut sa am in casa atata praz cat trebuia, dar oricum e ff buna..
    Multumim pentru ca ai impartasit reteta asta si nu numai cu noi..


    Un Paste Fericit si toate cele bune!!!

    ReplyDelete
  6. Eu am gasit-o la Catalina,si am da-o mai departe! :)

    ReplyDelete
  7. Waw Maya, ce faina ti-a iesit! e foarte buna ciorba asta, atata-mi place! pup.

    ReplyDelete
  8. Catalina,si eu o ador!Racoreste stomacul.E perfecta dupa sarbatori,chiar daca eu am facut-o înainte :D

    ReplyDelete