March 15, 2007

CORNULETE PUFOASE

Reteta by Luciana

  • 1 pliculet de drojdie uscata
  • 520 g faina(am pus eu)
  • 2 linguri de miere pline, pline
  • 250 ml lapte
  • 1 lingura rasa de sare
  • 25 g unt moale/topit
Drojdia se dizolva în 2 linguri de apa calduta, se lasa la cescut vreo 10-15 minute. 
Laptele l-am încalzit împreuna cu untul în MO. Doar caldut !
Aici ingredientele :
 
Drijdia dizolvata am pus-o într-o adîncitura care am facut-o în faina.
 Am lasat-o vreo 10 minute la crescut . Am pus si mierea, am dat drumul la framîntat, 
în timp ce turnam si laptele. Dupa 30 minute de crescut:


Se împarte aluatul în doua, se roleaza si se taie asa:

Se ung cu ou batut, si se presara zahar brun deasupra.

Numai cu ou batut.

Coapte. Cele cu zahar brun deasupra au fost extrem de bune.
Data viitoare, pun o lingura plina de miere, în plus :D

4 comments:

  1. oh my God! Inca nu am vazut o reteta aici sa nu imi faca pofta!!!

    ReplyDelete
  2. Hhehehe,:P
    merci.Asta e reteta Lucianei.o reteta super!!

    ReplyDelete
  3. Draga Maya,

    Am facut si eu cornuletele astazi dar mie nu mi-au iesit asa pufoase..cred ca data viitoare o sa folosesc drojdie proaspata poate am mai mult succes.Inca ceva eu nu am masina de paine le-am framintat cu mana este oare asta gresala?
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Lale,nu trebuie facut la masina de pîine.Ies foarte bine si framîntate cu mîna.Eu am framîntat la robot.Dar asta nu e un aluat dificil.

    Dar a crescut bine aluatul?

    ReplyDelete