March 12, 2007

Prajitura cu caise

700 g caise, ceva zahar-dupa gust, scortisoara (optional )
se spala caisele, se taie jumatati si se lasa sa stea putin în zahar si scortisoare, se amesteca bine.



Blatul

  • 210 g faina
  • 200 g zahar
  • 100 g unt
  • 50 g creme fraîche/ smîntîna groasa usor acrisoara
  • 1 lingurita rasa praf de copt
  • extract de vanilie
  • coaja de portocala sau lamîie razuita fin
  • 3 oua



Se freaca/mixeaza bine untul cu zaharul si smîntîna. Se aduga ouale, se mixeaza mai departe. Se adauga faina amestecata cu praful de copt, zaharul vanilat/extractul de vanilie, coaja de portocala/lamîie, se mixeaza bine. Se unge o tava (28 cm) cu unt si se tapeteaza cu faina, se toarna aluatul.


iar deasupra se pun caisele.


Se da în cuptorul încalzit în prealabil la 170°C si se lasa vreo 55-60 minute.

La racit pe gratar.

Sectiune.


2 comments:

  1. Mi-a iesit super prajitura, eu am folosit in schimb piersici din compot... yummy! O sa mai fac zilele astea si o sa postez si eu poze pe blog.. sunt la inceput;)

    ReplyDelete
  2. eu o fac cu tot felul de fructe.Ma bucur ca ti-a iesit! :)

    ReplyDelete