January 22, 2011

Brie la cuptor

Backofen-Brie


___________________________________________recipe by Chef-A


...dedicatie pentru draga mea prietena-Arcadia




  • 200 g Brie, taiat cubulete______________200 g Brie, gewürfelt
  • 50 g rosii uscate în ulei,maruntite_______50 g getr. Tomaten in Öl, grob gehackt
  • 1 catel de usturoi,pisat_______________1 Knoblauchzehe, durch die Presse
  • cimbru____________________________Bohnenkraut
  • piper proaspat macinat_______________Pfeffer aus der Mühle

Se pun toate ingredientele într-o forma termorezistenta.

Alle Zutaten in eine Feuerfeste Form geben.



Se da în cuptor la 200°C pîna se topeste.

Im Backofen bei 200°C schmelzen lassen.



Se serveste cu grisine sau pe crackers, iar pe lînga se savureaza un vin rosu bun.

Mit Grissini oder auf Crackers servieren und dazu einen guten roten Wein genießen.






29 comments:

  1. Draga mea cea mai dragă, cum ziceam si la mine pe blog, ma declar castigatoarea Marelui Premiu, acela ca te-am cunoscut!

    Cum sunt o dependenta declarata de branzeturi, (mă gândesc că la cate calorii si grasimi au, ar trebui sa ma inscriu la BA - Branzarii Anonimi), m-ai lovit în moalele poftei cu brie-ul ăsta!

    Esti cea mai tare! Si eu cea mai mare. Castigatoare. =))

    ReplyDelete
  2. Ina,si eu ador vasutele astea :P
    Am vazut ca mai ai putin,si ne faci cunostinta cu bebelina ta!
    (te urmaresc din umbra :*)

    ReplyDelete
  3. Wowww,ma faci sa ametesc de placere!Cu sau fara dependenta de brînzeturi,pentru mine chiar esti cîstigatoarea Marelui Premiu,si asta din mai multe motive!

    Daca faci Brie-ul asta la cuptor,îti spun pofta buna de pe acum,si neaparat savureaza-l alaturi de un vin rosu cu Mr. "Vasile" bineînteles! :D

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ce bine arata si ce frumoase vase.
    O seara placuta!

    ReplyDelete
  5. Da, 18 zile! Mersi draga mea, te imbratisez!

    ReplyDelete
  6. Super!!! Si vasele astea minuscule sunt superbe.
    Pupici

    ReplyDelete
  7. Imi place foarte mult branza cu mucegai la cuptor sau nu.Prezentarea este de nota 10.

    ReplyDelete
  8. Eu sunt tare fericita ca v-am cunoscut si pe tine, draga Maya, care de atatea ori m-ai inspirat si pe "marea castigatoare" Arcadia!
    Talentate amandoua sunteti, deci castigatoare!
    Cocotele imi plac mult, branza brie...mai rar, dar poftesc la paharul ala de vin rosuuu...si la grisineee ;-)

    ReplyDelete
  9. Imi place Brie dar la cuptor nu am mancat niciodata! Ar trebui incercat caci prea bine arata!

    ReplyDelete
  10. maya,cred ca e o nebunie !am s-o incerc si pe asta.

    ReplyDelete
  11. am uitat sa te intreb,daca pui vasul acoperit in cuptor?

    ReplyDelete
  12. Vaiiii, ce pofta imi este!
    Cocotele tale sunt niste mici bijuterii :)

    ReplyDelete
  13. Ina,ultima suta de metri!Sper sa vad o sesiune foto cu domnisoara,atunci cînd va fi pregatita de pozat :*

    ReplyDelete
  14. Bia,si eu ador vasutele de toate felurile :D

    ReplyDelete
  15. Liana,daca nu-ti place Brie,foloseste o alta brînza cremoasa de genul asta.Una care-ti place.Ar fi pacat sa pierzi asemenea arome...rosii uscate,usturoi,brînza...cimbru...mmmm :D

    ReplyDelete
  16. Iulia,neaparat sa încerci!E superba combinatia :)

    ReplyDelete
  17. Pansy,încearca!O sa-ti placa! :)

    ReplyDelete
  18. ma pui in dilema cu retetele tale! nu ma hotarasca ca imi place si asta si tarta cu rucola!

    ReplyDelete
  19. Ma bucur mult ca imi faci retetele. Este cel mai inalt grad de apreciere. :*

    ReplyDelete
  20. Gabita,eu ma bucur caesti asacreativa si ma inspiri! :*

    ReplyDelete
  21. maia draga,ai mai pus si un altfel de branza in afara de brie,ca la mine brie nu s-a prea topit,decat foarte putin si rosiile s-au bronzat,ca am zis ca sa se topeasca branza.am folosit brie president.altfel, a fost foarte bun.mi-a spus o prietena,obisnuita cu branzeturile frantuzesti,ca brie nu se prea topeste.

    ReplyDelete
  22. Pansy,eu nu am folosit niciodata Brie,deci habar nu am ca nu se topeste.Dar eu nu am pus altceva decît Brie :)

    ReplyDelete