September 17, 2010

Smochine umplute cu Gorgonzola/Gefüllte Feigen mit Gorgonzola


Gefüllte Feigen mit Gorgonzola









  • smochine proaspete________________frische Feigen
  • sunca de Parma (felii subtiri)_________Parmaschinken (dünne Scheiben)
  • gorgonzola ( dolce )________________Gorgonzola (dolce)
  • otet balsamic_____________________Balsamico-Essig
  • ulei de masline____________________Olivenöl




Smochinele se spala, se sterg, se îndeparteaza codita si se taie în cruce.

Feigen waschen, abtrocknen, den Stiel abschneiden und am Stielansatz kreuzweise einschneiden.


Se umple cu Gorgonzola.

Mit Gorgonzola füllen.


Fiecare smochina se înfasoara într-o felie de sunca de Parma si se da într-o forma termorezistenta.
Se stropesc cu ceva ulei de masline si otet balsamic si se coc în cuptorul preîncalzit la 200°C 10 minute.

Feigen jeweils mit einer Scheibe Parmaschinken umwickeln, in eine feuerfeste Form geben.
Mit Olivenöl und Balsamico-Essig beträufeln und im vorgeheizten Ofen bei 200°C 10 Minuten backen.


Se servesc calde, stropite cu o emulsie de ulei de masline amestecat cu otet balsamic.

Die noch warmen Feigen mit eine Emulsion aus Olivenöl und Balsamico Essig servieren.




14 comments:

  1. Super prezentarea!!!!!
    Ca deobicei faci o arta din a prezenta un produs. Felicitari din nou.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Pare foarte bun, iar frumos este cat cuprinde! Ne lasa gura apa...

    ReplyDelete
  3. Nu am incercat niciodata dar precis este buuun :)
    Weekend minunat!

    ReplyDelete
  4. Merci,Bia!Te pup.Eu înca nu am terminat cu renovarile,si nu prea am vreme,dar mai trag cu ochiul înainte de culcare,sa vad ce mai faci tu bun prin bucatarie :)

    ReplyDelete
  5. Isa,trebuie sa le încerci!Poate îti plac :)

    ReplyDelete
  6. maya,asta este ceva intr-adevar gourmet !arata splendid !am sa le incerc.

    ReplyDelete
  7. Pansy,daca îti place combinatia dintre dulce-sarat...o sa-ti placa reteta :)

    ReplyDelete
  8. Abia astept sa se faca smochinele!
    Si cred ca o sa fac de multe ori reteta asta!

    ReplyDelete
  9. Wine, foarte bine arata smochina ta!
    Multumesc de vizita!

    ReplyDelete
  10. Any, eu mai pot astepta mult si bine pîna mi se fac smochinele. Mi-a înghetat iarna asta smochinul pitic. Nu de tot, mai are un mugur =))
    Deci în vreo cîtiva ani, am smochine =))
    S-aveti pofta, ca sînt buneeee!

    ReplyDelete
  11. Maya, le-am facut....extraordinare!
    Trebuie neaparat sa le refac sa le pun si pe blog.

    ReplyDelete
  12. Tocmai ce-am mâncat o astfel de smochină. Delicioaaaaasă!!! Multumesc de reţetă Maya !

    ReplyDelete