March 20, 2007

PIZZA SNACK

Rapid,usor si bun!

Asta e o reteta inventata la repezeala
Aveti nevoie de:
aluat foetaj(cumparat)
2 rosii pt. sos,2 pt. decor
2-3 catei de usturoi
busuioc,rosmarin,oregano sunca,bacon,peperoni,masline..sau cu ce doriti s-o decorati
Cascaval ras(Emental,Gouda..etc..) ceva ulei de masline,sare ,piper
Întindeti aluatul într-o tava,pe o hîrtie de copt.


Puneti verdeata,usturoiul ,sarea ,pipereul , si rosiile tocate cubulete..


Mixati/macinati totul cu mixerul bat/stab/stick..sau cum i-o zice,pîna obtineti un sos,destul de fin,apoi adaugati ceva ulei de masline..
Cu acest sos,ungeti aluatul .Eu nu am folosit tot sosul la uns..restul l-am pus deasupra peste pizza(vedeti mai încolo )..era prea gustos..si nu vroiam sa arunc restul
Apoi am început a decora cu cîteva felioare subtirele de rosie
Le-am decorat aproape identic,doar ca pe una am pus si peperoni


sosul ramas..l-am împrastiat pur si simplu peste..

Coapte la 200-230°C le-am lasat pîna mi-a placut culoarea



Bune!


Sectiune.





No comments:

Post a Comment