May 8, 2011

Pachetele cu branza de vaci




  • foi de placinta
  • 3-400 g brînza de vaci(Quark)
  • 1 mîna stafide
  • 1 ou
  • 100 g zahar
  • coaja rasa de la o lamîie
  • unt topit pentru uns
  • ou pentru uns(optional)
  • zahar pudra pentru pudrat(optional)


       Umplutura: Am amestecat brînza cu ou, zahar, stafide si coaja de lamîie.

Eu nu gasesc foi de placinta asa subtiri, dar am gasit ceva asemanator.
Ce am gasit eu,se numeste foaie de strudel, si are vreo 150 cm lungime si 40 cm latime.
Am taiat fîsii late de aproximativ 15 cm pe care le-am uns cu unt moale.


Am pus cîte 2 linguri de umplutura la un capat, am acoperit cu marginile de
pe lungime în interior, am pensulat deasupra un strat subtire de unt moale,
apoi am rolat pachetelul. Nu am imagine, dar sper sa întelegeti cum am facut.
Adela a împachetat altfel. Foile mele au fost mai groase, de aceea am rolat asa.



Am pus pachetelele cu brînza pe o tava u hîrtie de copt si le-am dat în cuptorul
preîncalzit la 180°C pîna s-au rumenit asa cum ne place noua.
(Pentru ca a mai ramas unt topit, l-am folosit la uns pachetelele, si nu am mai folosit ou).



Dupa ce s-au racorit putin, le-am pudrat cu zahar pudra. Au fost delicioase!



 Multumesc,Adela!

30 comments:

  1. Iau o patratica si-ti las o felie de treccia cu nutella,pot?pupicei

    ReplyDelete
  2. Bineînteles!Accept cu placere! Pupici :*

    ReplyDelete
  3. arata ca niste strudele cu branza dulce,sunt superbe!

    ReplyDelete
  4. Sînt tare bune! :)
    De la mic la mare,cu doua sau patru picioare,toti încîntati la maxim :D

    ReplyDelete
  5. Imi place reteta ca e rapida iar eu cam caut,mai ales acum cand incep sa fiu presata de timp, retete de acest gen.
    Daca au mancat si patrupezii inseamna ca esti o norocoasa, in anii cat am avut pisici in casa nu am avut decat mofturosi care daca nu simteau miros de carne ii vedeai numai cum pleaca cu coada fluturand in aer :)

    ReplyDelete
  6. Maya ma bucur ca ti-au placut...arata foarte bine! sper sa mai treci pe la mine... pupici! o seara placuta!

    ReplyDelete
  7. Super aratoase sunt!! Pupici

    ReplyDelete
  8. N-ai sughiţat azi? Te-am pomenit în două reprize. Mă laud cu tine la toate prietenele :P

    Muah, pentru încă o reţetă cu brânză. Ştii tu de ce :D

    ReplyDelete
  9. Daca dai si la pachet, eu primesc! ;-)puuup

    ReplyDelete
  10. arata super bine! te pup,Maya!:D

    ReplyDelete
  11. Very good and delicios idea!

    ReplyDelete
  12. Bucate apetisante,eu am un mustacios,care în afara de crontanele nu atinge absolut nimic.Pe el pot pune paznic la friptura :D
    Celalalt,ar mînca numai ce fac eu,si ar renunta la mîncarea pisiceasca,doar ca nu îi dau ce vrea el.Asa doar sa guste,si în rest ce poate sa manince si el(îi place piept de pui,somon grilat,sushi =)) ....dar manînca si spanac,morcovi... :D )

    ReplyDelete
  13. Adela,ne-au placut la toti!Cum le-am facut,sau dus imediat! :D

    ReplyDelete
  14. Ancuta,merci de vizita! :)

    ReplyDelete
  15. @Arcadia
    Mai,si noi te-am pomenit ieri,si îti compatimeam florile!Poate iar ne "sughitam" sincron =))

    ReplyDelete
  16. Liana,tre' sa mai fac,si atunci te anunt din timp!Ca se duc rapid pachetelele astea :D
    Dar dau si la pachet,no problem! :)

    ReplyDelete
  17. Maria,thanks for visiting my blog! :)

    ReplyDelete
  18. Deci inghit in sec. :0)
    Si imi place "poza " noua din profil. :)
    Pup.

    ReplyDelete
  19. Imi place forte mult cum arata, super...

    ReplyDelete
  20. ce pofta mi-ai facut!!!arata super,mai ceva decat cele de la patiserie

    ReplyDelete
  21. Ce bine arata si ce ordonat lucrezi.
    Zi buna, Maya.

    ReplyDelete