April 15, 2008

Photo shooting for Maya


Maya,dupa cum stiti,este printesa Felixului.
Maya,este o pisica frumoasa,traieste în Canada,are 7 ani.
( Coincidenta numelui ei,cu al meu e pura întîmplare )


Aici o serie de imagini..
Felix lesina de plictiseala,la locul lui preferat,lînga calorifer,în soare.
Unde e mai bine,decît la caldurica,unde poate privi prin usa terasei pasarelele din iarba si copaci,si cateii care trec pe drumul de padure în fata gradinii noastre?

For Maya,

Photobucket

Interesat de persoana mea..

Photobucket

Ahhhhhhhhhhh,ce somnoros mai sînt..

Photobucket

...dar ma intereseaza snurul asta!

Photobucket

ia sa-i trag una!

Photobucket

Pisica neagra,e o ramasita din decorul de Halloween,care a ramas si de Pasti :D

Photobucket


Hatz!l-am prins!

Photobucket

Aiaiaia,ce ma mai dezmierd :D

Photobucket

Parca mi-a pierit chefu' ma 'nerveaza tanti cu obiectivu ei!

Photobucket

Inducere în eroare..

Photobucket

Haha!! Iar am prins snuru! Sînt mai rapid ca tanti fotografa :D

Photobucket

Ce,cine e asta?ha?? musafiri??eu nu ma mai joc!

Photobucket

Photobucket

No,nix,niente,nika! Eu nu ma joc fata de altii.Ei nu trebuie sa ma vada asa!
Eu sînt un fioros!trebuie sa-mi pastrez renumele de gladiator,nu de tzitzi ce se joaca cu snururi! :D

Photobucket


love you with all my heart!

20 comments:

  1. draguţă poveste.mai avem nevoie şi de aşa ceva:-)

    ReplyDelete
  2. Neaparat!Mai ales ca Felix este unu dintre marii gourmets,care-mi probeaza si savureaza cretiunile culinare :D

    Chiar daca unii-s speriati de mîrtanii mei printre retete,acusi urmeaza un photo shooting si cu motanul mezin :D

    Cu tot cu fiica mea,toti trei sînt copiii mei!! :)

    ReplyDelete
  3. să-ţi trăiască şi să te bucure!

    ReplyDelete
  4. Vai, vai, cat e de frumos Felixutu' :)) ...cu ochii aia baga-n boala toate matele!!! :P

    ...si povestea ta m-a binedispus...si are dreptate mumosu': sa nu-l mai surprinda mamicuta lui cand e atat de tandru :P ...el e The Gladiator... printre pisici, of course! :D

    V-as pupa pe toti daca-ti fi pe-aproape: si pe tine... si pe Denise... si pe blanosi! :)
    Sa ne mai pui poze, ca sintem cu totii lesinati dupa ele, ori ca sint cu papici de-ale tale bune, ori ca sint cu pisi tai...sau cu florile tale...

    ReplyDelete
  5. Laura,da,Felixul baga spaima-n toti mîrtanii :D
    Si pe mine m-a fermecat cu ochii lui,cînd l-am luat de la adapost.
    Cum l-am vazut prima data,am zis ca parca e Lawrence of Arabia :D

    Va poopez pe toti trei ,muah!!!

    ReplyDelete
  6. Printesa Maya ii trimite printului ei iubit un pupic mustacios! E de necrezut cat de mult seamana pufosii nostrii si mereu ma gandesc ca e pacat ca locuiesc atat de departe unul de altul si nu putem sa-i imperechem! Iti dai seama ce frumuseti de pui ar iesi!
    Pupam pe cei trei copilasi (mustaciosi au ba) si pe mama lor minunata!

    ReplyDelete
  7. Superbe pisucele, Maya! Si pozele la fel (nici nu se putea altfel ;) )
    Am avut si eu un motanel cu ochii ca ai lui Felix! Taaare frumosi!
    Sa-ti traiasca!
    Iar printesa Maya... superba si ea!

    ReplyDelete
  8. Uma mea,te pup!
    Eu cred ca fiecare fiinta din lumea asta,are sufletul pereche...undeva :)
    Aseara am admirat-o toti 5 pe Maya.E curios cum se uita Felix la ea.Nu stiu daca are de a face cu ea,sau daca stie ca e o pisica.Dar el este foarte receptiv la imagini,TV,oglinda.Chiar se adimra în oglinda,sau ne urmareste pe noi prin diferite unghiuri.Mike,nu-si da seama nici de el în oglinda..niciodata nu a cautat nici contact vizual..pentru el,oglinda e ca un perete :D

    ReplyDelete
  9. Edith,tu nu vrei pisicuta?La noi în familie,toti sîntem nebuni dupa baietii nostri...si ni-s dragi toate pisicile.Si ale vecinilor,si cele întîlnite pe strazi :)

    ReplyDelete
  10. Mayyyyyyaaaaa, superb e Felixutul !!!! Lizica a cazut pe spate dupa el, sa-i zic ca-i luat ?!?!?!? :-0 Ai facut poze de revista. Lizica mea nu prea sta la pozat, imi e tare greu sa o prind, cum vede aparatul isi schimba atitudinea, adica imi intoarce spatele...zice "of, iar imi bagi lumina aia in ochi !" Orice ar face nu ma poate supara...o iubesc la nebunie si ma bucur mult ca am intalnit in tine o adevarata iubitoare de mitzuste si nu numai.
    Muah-uri dulci pentru tine si pet-urile tale, de la noi ...pupam cu drag mustatile !!! Sa-ti traiasca !!!

    ReplyDelete
  11. Ginuca,Felixul e dat de tot!
    Dar eu mai am un baiat!! :D
    Ce zici de Mike?

    Sa stii ca si ai mei fug de mine,cum ma vad cu aparatu în mîna..dar daca nu-i blitzui,mai merge.

    Cît despre iubirea pisiceasca,noi trei bipezi,sîntem nebuni dupa patrupezii nostri blanosi.Fiica-mea îi trateaza ca pe fratiori,iar pentru noi..avem o fata si doi baieti!! :)

    ReplyDelete
  12. Mike, Felix tot o iubire mare inseamna. Ma bucur cand intalnesc oameni care iubesc patrupezii atat de mult. Lizica este membru de familie, de fapt este sefa noastra, o iubim din toata inima......si noi, toti 3, va iubim pe toti - familia Maya :-) !!! Muah !!!

    ReplyDelete
  13. Stii cum se zice? "Numai cîinii au nevoie de stapîni!Pisicile au sclavi! " :D

    Va pupam pe nasuc :)

    ReplyDelete
  14. Ai niste poze super! Brava, brava, brava!!!

    ReplyDelete
  15. Multumesc,Cris! esti o draguta!Si eu ador imaginile tale.Mai ales ca vad Italia! :)

    ReplyDelete
  16. draga Maya,sunt topita dupa motanelul tau si dupa povestile tale haioase...eu si fiica mea ne amuzam copios...avem si noi un motan pe care-l adoram...

    ReplyDelete
  17. Marina,eu sînt amorezata de toate pisicile.De baietii mei,clar,nici nu se discuta...îmi vine sa-i manînc,atîta de dragi îmi sînt.

    Povesti si imagini mai multe cu ei,gasesti pe blogul meu pisicesc :D

    http://yawling-of-cats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. aaaa,te cred Maya...si eu iubesc orice fel de pisicutza...pur si simplu sunt dependenta de ele...nu stiu ce m-as face fara Pufisorul meu...sunt in extaz cand vad cate giumbuslucuri face....si el ma iubeste neconditionat...

    ReplyDelete
  19. Asa e,Marina!Devenim dependenti de ei...nu ei de noi :D

    ReplyDelete