October 3, 2010

Sale di prosciutto crudo

____________________________recipe by Lilly



  • 100 g prosciutto crudo, felii subtiri___100 g Rohschinken, dünne Scheiben

Se aseaza feliile de prosciutto pe o tava între doua foi de hîrtie de copt.

Die Schinkenscheiben auf ein Backblech zwischen zwei Lagen Backpapier legen. 


Se introduce tava în cuptorul preîncalzit la 200°C. Dupa 10 minute se îndeparteaza hîrtia de copt de deasupra si se coace mai departe 10 minute. Se lasa la racit pe un gratar. 

Das Blech in den vorgeheizten Ofen bei 200°C schieben. Nach 10 Minuten die obere Backpapierlage entfernen und noch weitere 10 Minuten backen. Auf einem Gitter auskühlen lassen. 


Se rup feliile de sunca în bucati si se maruntesc în robotul de bucatarie. 

Schinkenscheiben in Stücke brechen und in der Küchenmaschine zerkleinern.
 

Potriveste super pe supe, salate, sandwich-uri. 

Schmeckt super auf Suppen, Salaten, Sandwiches.




8 comments:

  1. Super idee si super poze, completez eu, incantata si cu gura cascata :D

    ReplyDelete
  2. Bianca,si eu cînd am vazut reteta am zis la fel.Dupa ce am facut-o am fost si mai încîntata :)

    ReplyDelete
  3. Cuscra,merci frumos :)
    Tre sa probezi si asta.Serios! :D

    ReplyDelete
  4. Probez, probez! Cred ca mai bine de jumate din retetele pe care le fac sunt de la tine. Iaca o buna ocazie sa mai spun odata multam fain si ca esti cea mai tare cuscra de pe planeta! :*

    ReplyDelete
  5. Vai ce frumos ti-a iesit !
    Tre s-o fac si eu.

    ReplyDelete
  6. Arcadio,acu' trebuie sa probezi si supa de dovleac...sai ai pe ce presara sare ade jambon crud :D

    ReplyDelete
  7. Lia,eu sînt încîntata de "sarea" asta :)

    ReplyDelete