March 12, 2010

Ciocanele de pui cu varza


Hähnchenunterschenkel mit Weißkraut/Weißkohl
  • 15 ciocanele de pui_______________15 Hähnchen Unterschenkel
  • 1 ardei gras rosu, tocat grob________1 rote Paprika, grob gehackt
  • 1 ceapa, tocata grob______________1 Zwiebel, grob gehackt
  • 1 cana apa______________________1 Tasse Wasser
  • 3 linguri marar,tocat______________3 EL Dill, gehackt
  • 250 ml piure de rosii______________250 ml Passierte Tomaten
  • 350 ml vin alb___________________350 ml Weißwein
  • 1 varza, taiata fidelute____________1 Weißkohl, feine Streifen schneiden
  • sare___________________________Salz
  • piper__________________________Pfeffer
  • condimente_____________________Gewürze
  • 4-5 linguri ulei___________________4-5 EL Öl




Prajim ciocanelele scurt în ceva ulei.

Unterschenkel kurz in etwas Öl anbraten.





Imagine atasata





Adaugam ceapa si ardeiul, mai lasam scurt la prajit,
dupa care stingem cu vin. Lasam sa fiarba cinci minute.



Zwiebel und Paprika dazugeben, alles kurz mit anbraten,
dann mit Wein ablöschen. Fünf Minuten aufkochen lassen.




Imagine atasata







Imagine atasata




Condimentam bine ciocanelele, saram si piperam dupa gust.
Deasupra adaugam varza taiata fidelute.



Unterschenkel gut Würzen, mit Salz und Pfeffer abschmecken .
Weißkohl in feine Streifen schneiden und drauflegen.





Imagine atasata




Presaram mararul, turnam apa, piureul de rosii,
si lasam la fiert pe foc mic (sau dam oala în cuptor) pîna e varza fiarta.


Dill darüber streuen, Wasser, passierte Tomaten hinzufügen und auf kleiner Flamme kochen lassen (oder den Topf in den Backofen geben) bis der Kohl gar ist.






Imagine atasata







Imagine atasata









15 comments:

  1. Făcuşi mâncare, nu te încurcaşi. Îmi plăcu tare mult farfuria personalizată.

    Gânduri bune!

    ReplyDelete
  2. Simplu si bun .
    Abia astept varza noua.

    ReplyDelete
  3. Maya,ce bunatate ai facut tu aici! ce bine arata totul! te pup!

    ReplyDelete
  4. Toata lumea a facut varza saptamana asta.
    Ar fi cazul sa gatesc si eu, poate preiau reteta ta (sa vad ce carne mai cumpar).
    Acuma tocmai am pus la fiert costita afumata cu fasole.

    ReplyDelete
  5. Buna varza ai facut,si usor de preparat.Am sa-ti fur si eu reteta.Toate cele bune!

    ReplyDelete
  6. varza e in trend zilele astea.si eu fac varza cu pui,cam la fel,dar eu la sfarsit ,dupa ce inchid focul,adaug 2 linguri de ulei extravergine sau de care am,(verzei ii place grasimea)ca puiul e mai slab (eu il fac fara piele)si mult mai mult marar,vreo 2 legaturi.

    ReplyDelete
  7. Lia,si eu as vrea varza noua,dar eu nici macar veche si buna nu gasesc.Numai de asta betonata :D

    ReplyDelete
  8. Diana,mie-mi place varza cu costita afumata,dar atunci o manînc numai eu...asa ca fac ce place la toata lumea :D

    ReplyDelete
  9. Gabriela,eu ador retetele simple,cu putine ingrediente,si sa mearga rapid :D

    ReplyDelete
  10. Pansy,da,verzei îi place grasimea,dar bolovanului meu din fiere nu! :D
    Pup :)

    ReplyDelete
  11. O duminica frumoasa,va doresc!
    Einen schönen Sonntag wünsche ich Euch!

    ReplyDelete
  12. Arata minunat,si eu fac dar fara vin bineinteles!fara varza si putin sos de rosii!
    Ce pofta am,dar azi am mincare,miine e vineri si va fi altceva dar simbata si eu fac pulpite mici asa le zicem noi!abia astept...
    O zi buna Maya!

    ReplyDelete
  13. Mariana,
    Ciocanele,picioruse,pulpite..ce mai conteaza :D

    O zi frumoasa si tie :)

    ReplyDelete