April 17, 2007

CARTOFI ACORDEON-SUNCA,SALAMURI,BRÎNZA

Recipe by Alex(happy)




deci..reteta asta este perfecta pentru a scapa de resturi

Eu am folosit brînze diferite:

Ementaler

Tilsiter

Butterkäse

Mozzarella

+ o crema de brînza amestecata cu buruieni si usturoi


verdeturi:

busuioc

oregano

salvie(am rupt frunzele,si am pus cîte o bucatica din fiecare)

la cîte un cartof,am pus si cîte un sfert dintr-un catel de usturoi(pentru moi )







Am umplut acordeoanele cu

salam de curca

salam frantuzesc cu usturoi
salam austriac(din Alpi )
prosciutto cotto/sunca fiarta

Am facut acordeoanele,le-am umplut,apoi le-am uns cu crema de brînza picanta.Am pus feliuta de unt,peste brînza..am daugat verdeata/usturoiul..si am împachetat Nu am condimentat cu nimic!Am bagat cartofii la 250 °C si cam în 25 minute au fost gata!




Ementaler

Tilsiter


Butterkäse


Mozzarella






Restul cartofilor i-am feliat,

apoi am aruncat tot ce pregatisem..verdeata,sunca,salamuri,brînza,si vreo 3 feliute de unt,peste feliile de cartofi..
Am amestecat bine..
AM acoperit cu restul de brînza/cascaval
Am pus capacul si am dat la frigider pîna a doua zi.

I-am dat la cuptor,la 250°C cu capac,si i-am lasat vreo 30 minute.

6 comments:

  1. maya esti extraordinara! pur si simplu nu ma mai satur sa ma uit pe blog-ul tau.am incercat deja o parte din retele tale si mi-am incantat familia. ceea ce am gasit aici e adevarata comoara pentru bucataria noastra:)
    FELICITARI!!!!!

    ReplyDelete
  2. îmi pare rau ca esti anonym,si nush cui sa-i multumesc! Thx!! :)

    ReplyDelete
  3. Maya, arata super cartofiorii !!!! Am sa incerc si eu reteta ! Multumesc !

    ReplyDelete
  4. Dede,într-adevar sînt buni,si merci ca mi-ai amintit de ei :)

    ReplyDelete
  5. I-am facut si eu doar ca in loc de salam am pus prosciuto, au fost deliciosi. Multumim ca existi!
    Adina

    ReplyDelete
  6. Adina,vezi in imagini si eu am facut si cu sunca,si cu salamuri,si amestecate intre ele :D


    Multumesc pentru vizita :)

    ReplyDelete