April 12, 2010

Crema de sfecla rosie cu brînza

Rote Bete-Käsecreme
  • sfecla rosie,fiarta*_______________rote Bete,gekocht*
  • sare___________________________Salz
  • hrean razuit____________________geraspelter Meerrettich
  • creme fraîche___________________Creme Fraîche
  • crema de brînza/Philadelphia_______Frischkäse/Philadelphia





Se  macina toate ingredientele cu mixerul bat,se potriveste de sare...gata!
Potriveste bine cu oua fierte si sunca.

Alle Zutaten mit dem Stabmixer pürieren ,mit Salz abschmecken...fertig!
Passt gut zu gekochte Eier und Schinken.







*Sfecla rosie se fierbe în apa cu sare,ceva zahar si o lingura de otet.


*Die rote Bete in Wasser mit Salz, etwas Zucker und Essig kochen.

14 comments:

  1. Ce bine arata! Imi vine sa o mananc ca si desert, parca ar fi o spuma de capsuni!

    ReplyDelete
  2. Ce idee buna mi-ai dat ( mai ales ca sunt la cura si maine e ziua de branza). Voi manca branza de vaci cu sfecla si hrean , ca tot am facut recent clasica salata.

    ReplyDelete
  3. Uaaum ce bine arata!!!!!!!!!! Si eu vreau.

    ReplyDelete
  4. Mrs. Green,da arata,dar daca te gîndesti la spuma de capsuni si iei o lingura din crema asta...o sa ai un soc! =)) ...bun,asta depinde si de cît hrean pui :D

    ReplyDelete
  5. Diana,ma bucur ca-ti place :)

    ReplyDelete
  6. Laura,nu mai am..dar mai fac! :D

    ReplyDelete
  7. faina ideie ! am s-o incerc sigur !nu m-am gandit sa asociez intr-o crema ingredientele astea .bravo maya !

    ReplyDelete
  8. am cateva bucati de sfecla tanara coapte la cuptor... au ramas de la un risotto, si uite ce la fix ai postat crema asta! merci!

    ReplyDelete
  9. N-am incercat pana acum combinatia branza cu sfecla rosie, dar m-ai facut curioasa.
    Ai neste premii la mine. Pup

    ReplyDelete
  10. Ce idee buna!
    Arata si apetisanta!
    O zi buna Maya!

    ReplyDelete
  11. Pansy,mie îmi plac amestecurile de brînza cu orice leguma..chiar si cu multe fructe :)

    ReplyDelete
  12. Dana,si eu am avut niste sfeclute mititele.Merci de ideea cu coptul! :)

    ReplyDelete
  13. Cami,merci pentru premii!Cît despre cremea asta,trebuie s-o încerci.Noua ne place la toti :)

    ReplyDelete
  14. Mariana,merci.O zi buna si tie :)

    ReplyDelete