May 27, 2008

Italia-Lido di Jesolo / alte imagini

O casuta, în noapte.



Si gardurile verzi de care vorbeam. Arata ca rododendronul, dar are floricele mici si au o mireasma de iasomie. Tot Lido miroase asa frumos de la floricelele astea... superb!!




Cîteva imagini dintr-un restaurant.




Spaghetti al ragu (sau ceva de genul asta).



Carnea lui Dan, facuta în ulei de masline, vin si cartofi prajiti.



Ciupercile, credeam cînd le-am vazut, ca-s din doza, dar nu erau.
Ci grilate si puse în ulei de masline cu usturoi si condimente.
Italienii astia nu au notiunea de pizza mare, mica ci doar cît roata la caruta .



Era facuta in cuptor, pe vatra. Cuptorul se afla într-un colt al restaurantului. Foarte fain! As fi vrut sa-l pozez, dar m-a surprins chelnerul, si desi mi-a zîmbit frumos, m-am rusinica si nu am mai pozat deloc. Si în nici un lat restaurant. Ca nu se poarta deloc!




Un motan dormea pe covorul de la intrarea hoteluilui Majestic. L-am intilnit cînd veneam noaptea de la un panini caldo si o înghetata .






Denise l-a servit cu înghetata, dar nu a vrut... cre'ca era satul biggrin.gif

2 comments: