September 22, 2008

Comacchio

De aceasta localitate m-am îndragostit!

Comacchio este un loc frumoas. O localitate pescareasca în provincia Ferrara, regiunea Emilia Romagna. Seamana bine Venetiei în ceea ce priveste arhitectura si canalele. Gondoliere nu am vazut, doar plimbari cu barca, facute de o echipa de barbati echipati în pantaloni negri si tricouri albastre. În bucatarie, tipic comacchiez, este tziparul. Eu nu l-am gustat. Barbatu-meu a mîncat tot ce "creste" în mare, lacuri, belti :D
Desi mic,Comacchio are 7 Lidi. Din imagine lipseste Lido di Volano :D



Renumita punte -Trepponti - (trei punti) este emblema orasului sub care se întind 3 canale.
Este construita în 1634 de Luca Danesi. Pe canale se poate plimba cu barca(Comacine-barcile cu margine joasa, cu care cîndva se transporta sarea).


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Îmi pare rau ca nu aveam unde ma urca mai sus, sa prind toata puntea. O costructie superba!

Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket



În apropierea de Via della Pescheria, este o piata traditionala, unde se gasesc tipari proaspeti si alte vietati din apa, mare, lac.

Intrarea din piata de la distanta, de peste canal.


Photobucket


Photobucket


Cînd am ajuns noi la piata, era pe sfîrsite.


Photobucket


Photobucket


Tiparii, înca vii!


Photobucket


Plimbari pe canale.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Canale.

Photobucket


Photobucket


Photobucket



Terasa unui local micut, unde am servit o înghetata, era pe apa! Frumos! :)


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


În canale, erau pesti :O


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Fereasta si ferestre. Intrarea - Palazzo Bellini.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Un mini magazin, cu de toate :D
Decoratia de la intrare :)


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


În multe locuri/locale/cabinete medicale... etc, se ajunge trecînd o punte, adica peste canale.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Aici de exemplu, este cabinetul unui doctor. Nu e punte... nu ajungi la dumnealui :D
(era weekend).


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Aici era "o turma" de minipesti :P


Photobucket


Photobucket


Photobucket

1 comment:

  1. Ce liniste...si ce frumusete!!!
    Doamne, Miha, nu-mi vine sa cred ca v-ati mai intors de-acolo :P

    ...cum poti sa faci asemenea poze?!
    Ma disperi! :D

    ReplyDelete