June 3, 2011

Salata de rucola cu mini mozzarella pane

__________________recipe by Ioana(artaculinara.com)


Din nou o reteta rapida,simpla,si total pe gustul meu.



Ingrediente pentru doua portii:

-Mozzarella pane-

  • 60 g rucola,tocata maruntel
  • 14 bilute de mozzarella
  • sare
  • piper
  • 1 ou,batut
  • 5 linguri pesmet
  • 1 lingura faina
  • ulei pentru prajit

-Salata de rucola-

  • 140 g rucola
  • 2-3 linguri ulei de masline
  • 2-3 linguri otet balsamic
  • nuci pisate grob
  • sare


Pentru ca merge rapid,am început cu salata.
Am spalat si zvîntat rucola,si am aranjat-o pe farfurii,
apoi am pregatit sosuletul din ulei de masline,
otet balsamic,nucile pisate si putina sare.
Am amestecat totul într-un borcanel,am scuturat,gata!
Acest sosulet l-am împartit peste frunzele de rucola.



Bilutele de mozzarella le-am condimentat cu sare si piper.



Apoi le-am trimis la scaldat în ou batut,



dupa care le-am tavalit prin rucola tocata maruntel
si printr-un strat fin de pesmet amestecat cu faina.



Poza cum am prajit mini mozzarellele,nu am!
Am stat cu ochii pe ele,pentru ca am vrut sa ramîna întregi.
(Pentru reusita,trebuie sa încingeti bine uleiul,
si sa le prajiti doar scurt,cu mare atentie,si sa va înarmati cu doua lingurite,
furcuite...ce-o fi,pentru a le întoarce/a le plimba putin prin tigaie pe toate partile).
Le-am scos pe hîrtie absorbanta,dupa care le-am repartizat rapid peste salata.





O combinatie excelenta.Merci,Ioana!

18 comments:

  1. Tu ţi-ai pus în gând să mă omori încet? Că doar ştii că dintre toate frunzele, rucola e singura mea dragoste adevărată şi neschimbată :P
    Anul ăsta am dublat suprafaţa cultivată :D
    La anu' o semăn în loc de gazon =))

    ReplyDelete
  2. Uf...ce bine arata!!! Super.
    Pupici si weekend frumos

    ReplyDelete
  3. POT SA IAU DOAR MOZZARELLINELE?CU RUCOLA N-AM REUSIT SA MA IMPRIETENESC SUB NICI O FORMA!:)))

    ReplyDelete
  4. Foarte bine arata i pe gustul meu! o seara placuta!

    ReplyDelete
  5. E TOTAL..... si pe gustul meu .:)
    Cred ca se topesc in gura bulgarii de mozzarella.

    ReplyDelete
  6. Kedves Maya!
    Megnéztem az egész oldalt,mivel van elmaradásom,őszintén megmondom,nagyon különleges,és finom ételek sora.különösen tetszik az epres rizottó!
    A ruccolás mozarella,kedvemre való!!!

    ReplyDelete
  7. Phantastisch gemacht, tolle Idee und wunderschöne Aufnahmen! Liebe Grüße aus Stuttgart

    ReplyDelete
  8. Arcadia,da,încet...încet!Asta ca sa ne traiesti cît mai mult.De la mine înca 100! :*

    Gazon de rucola!Se aude bine =))

    ReplyDelete
  9. Bianca,este si foarte gustoasa salatica asta :)

    ReplyDelete
  10. Flory,mai da-i o sansa...poate te împrietenesti :D

    ReplyDelete
  11. Adela,merci.O duminica frumoasa :*

    ReplyDelete
  12. Lia,da,asta este "kickul".O combinatie super :)

    ReplyDelete
  13. Kedves Mellissina,

    és nagyra értékelem, amit tu.Multumesc szakács a látogatást, és szeretném, ha egy szép vasárnap.
    Üdvözletét és csókok!

    ReplyDelete
  14. Danke,Hannes!Ich wünsche Dir einen schönen Sonntag!

    Liebe Grüße aus Bayern

    ReplyDelete
  15. ce combinatie faina trebuie sa fie asta ! auzi,mozzarella pane !

    ReplyDelete
  16. eu iubesc rucola la nebunie,si pe pizza,si in salate,in orice daca se poste,cu mozzarella e si mai bine,o zi buna

    ReplyDelete
  17. Pansy,da,o "chestie" misto! :)

    ReplyDelete
  18. Yaya,si eu ador combinata asta,si tot ce e cu rucola! :D

    ReplyDelete