July 13, 2010

Ardei copti cu ceapa

Gegrillte Paprika mit Zwiebel





_____________________________________recipe by Foxyy


7 ardei grasi(1100 g )________________7 bunte Paprika
10 cepe (500 g), tocate grob___________10 kleine Zwiebeln, grob gehackt
foi de dafin_________________________Lorbeerblätter
3-4 linguri ulei______________________3-4 El Öl
sare______________________________Salz
1 cescuta apa______________________1 kleineTasse Wasser


Se grileaza ardeii. Se lasa 10-15 minute acoperiti sa traga. Se îndeparteaza pielita arsa,se taie,se îndeparteaza sîmburii,apoi se taie în fidelute.

Paprika grillen. 10-15 Minuten zugedeckt ziehen lassen. Anschließend die gegrillte Haut abziehen, aufschneiden, Kerne entfernen und in Streifen schneiden.















Se sareaza ceapa si se dunstuie pîna devine transparenta. Se adauga fidelutele de ardei si se lasa cîteva minute la prajit. Se toarna apa, se adauga frunzele de dafin, se potriveste de sare si se lasa la fiert pe foc mare înca 5-10 minute.

Zwiebel salzen und in etwas Öl glasig dünsten. Paprikastreifen dazu geben und für ein paar Minuten anbraten.Wasser angießen,Lorbeerblätter hinzufügen, mit Salz abschmecken und bei starker Hitze noch 5-10 Minuten kochen lassen.

















Pentru servire,se aranjeaza ardeii pe farfurii. Mamaliguta se aseaza în mijloc.
Potriveste foarte bine si ca garnitura la peste prajit, sau file din piept de pui.

Zum servieren, Paprika auf Teller verteilen. Polenta in die Mitte des Tellers anrichten. Schmeckt auch sehr gut als Beilage zu Gebratenem Fisch oder Hähnchenbrustfilet.






17 comments:

  1. Ardei copți? nimic nu poate fi mai bun !!!
    Preparatul tău este divin!

    ReplyDelete
  2. Da, chiar divin e!!! Si ce prentare...nici sa nu iti fie foame te apuca:)) vorba aia...pofta vine manacand.
    Foarte frumoasa reteta!! Am si saklvat-o sa o fac si eu, pacat ca sotul nu mananca ardeo copti.
    Te pup

    ReplyDelete
  3. Maya, cred ca suntem surori din punctul asta de vedere... si mie imi plac ardeii copti de mor :D:P

    Foarte bine arata.. cand ma gandesc la aroma de ardei copti imbinandu-se cu dulceata cepei usor caramelizate..mmm... acu' i-as face da' n-am tocmai ingredientul principal, ardeii :)))

    Pozele sunt ca de obicei o incantare pentru pupila :)

    ReplyDelete
  4. In prima poza, ma gindeam ce o fi bunatatea in mijloc. Ca e mamaliga, nu-mi dadea prin bibilica..hi,hihi... Minunat si mai ales cu ardeii nostrii carnosi. Cind ma gindesc la amaritii, subtirii de pe timpuri in Romania...O seara placuta! L.G. aus Hamburg, Cami

    ReplyDelete
  5. O nebunie de culori si arome.
    Ce fina e mamaliga ta !
    Poze exceptionale,ca de obicei.
    Pup Maya :)

    ReplyDelete
  6. Reteta si poze de vis,
    culori minunate:
    simt mirosul de-aici!

    ReplyDelete
  7. Ieri, am lasat un mesaj pentru fotografia si linkul acestei retete. Cum nu am nici un raspuns de acord, voi sterge si fototgrafia si linkurile din rubrica mea "Ce retete mi-au placut aceasta saptamana..."
    Consider ca nu esti de acord.

    ReplyDelete
  8. Multumesc,Mariana! O duminica frumoasa! :)

    ReplyDelete
  9. Bianca,si eu pot mînca ardei copti ...pîna plesnesc :D
    Te pup,si o duminica placuta îti doresc!

    ReplyDelete
  10. Olguta,asa si eu...ador cînd se umple casa de la aroma ardeilor copti!
    Îmi plac oricum,si cu mamaliga si fara...dar foarte des cu mujdei de usturoi! :)

    ReplyDelete
  11. Cami,mie îmi plac si aia verzui de umplut.
    Cîteodata chiar gasesc din aia,vin din Ungaria,si chiar sînt mai grosuti.Trebuie doar sa fie proaspeti...ca daca-s deja putin ofiliti le scade din masa de pulpa :D

    LG,
    M.

    ReplyDelete
  12. Hapleablog,multumesc.Am trecut deja pe la tine,si te-am adaugat si la blogroll!O zi faina!
    M.

    ReplyDelete
  13. Multumesc,draga mea Lia! te pup si îti doresc o duminica frumoasa! :*

    ReplyDelete
  14. MONONOKE,multumesc frumos!O zi frumoasa!
    M.

    ReplyDelete
  15. Cristina,poate-s oarba..dar nu vad niciun mesaj.Deci habar nu am despre ce vorbesti!Probabil mi-a scpat ceva.
    Nu stiu despre ce poza e vorba,dar o poti publicape blogul tau daca doresti.Chiar ma simt onorata.
    Daca mai e valabila treaba,da si mie un link sa vad despre ce e vorba.
    Multumesc si o duminica placuta îti doresc,
    Maya

    ReplyDelete
  16. Poti vedea rubrica in http://ciocolatasizahar.blogspot.com/2010/07/ce-retete-mi-au-placut-aceasta_16.html.

    ReplyDelete
  17. Cristina,merci!
    Îmi pare rau ca nu am vazut pîna acum.Cum spuneam,nu am nimic împotriva,ci din contra,chiar ma bucur ca ti-a palcut!

    ReplyDelete