November 26, 2008

Toskanapfanne




Attached Image


Toskanapfanne - am servit odata de la cineva care cumparase felul asta de mîncare de la Eismann. Este o amestecatura de legume cu peste si sos, si se gaseste congelat, în punga.
Pentru ca mi-a placut, am încercat sa fac si eu din ce mi-am amintit eu ca am vazut în farfurie... desi nu se vad prea multe :D

Nu stiu daca reteta asta are ceva din Toscana sau e doar asa denumita sa sune mai..a la Italia :)
Cert este ca sub aceasta denumire, am vazut în magazine, la congelatoare si de la firma Iglo, iar interiorul arata la fel ca cel de la Eismann. Si din ce am citit pe ambalaj, contine acelasi ingrediente, ca si cele folosite de mine.


Avem nevoie de :

  • 500 g filet de peste
  • 100 g morcov
  • 1/2 ardei gras rosu
  • 1/2 ardei gras galben
  • 2 catei de usturoi
  • 1 ceapa
  • 3-400 g spanac
  • 250 ml sos de rosii
  • 150 ml smîntîna lichida
  • sare
  • piper
  • ulei de masline

Pregatim ingredientele:

  1. Pestele îl taiem bucati.
  2. Spanacul îl fierbem si stoarcem bine, tocam putin.
  3. Ardeii îi taiem bastonase.
  4. Morcovul îl feliem.
  5. Ceapa o taiem pestisori.

Attached Image

Sotam ceapa în uleiul încins pîna devine transparenta.

Attached Image

Adaugam pestele si condimentam.
Amestecam usor si lasam pe foc 2 minute,

Attached Image

dupa care adaugam si legumele.

Attached Image

Amestecam din nou foarte usor si dupa alte 2 minutele adaugam si spanacul,

Attached Image

urmat de sosul de rosii si smîntîna.

Attached Image


Attached Image

Amestecam usor sa nu strivim pestele si lasam asa sa fiarba înca 5 minute.

Attached Image

Mie îmi place sa-l servesc cu mamaliguta .
Stiu ca nu arata extrem lecker, dar va asigur ca e bun!

Attached Image

18 comments:

  1. mmmm Maya combinatia pare buna tare :P

    ReplyDelete
  2. Este-este,si merge cu orice peste! :)

    ReplyDelete
  3. Arata chiar grozav...imi imaginez ce bun a fost.Felicitari pentru aceasta incercare reusita.

    ReplyDelete
  4. Eu zic ca arata super lecker!! Imi place tare mult combinatia peste-spanac si avand in vedere ca nu e nevoie de cuptor se executa imediat ce reperez pe aici ingredientele. Multumesc Maya pentru reteta!!

    ReplyDelete
  5. hai, ca arata bine. uite, eu nu-s mancator de peste si mi s-a facut pofta:-)

    ReplyDelete
  6. Moni,acu chiar aspectuasa nu este,dar este într-adevar buna! :)
    Merci! :)

    ReplyDelete
  7. Laura,vad ca deja ai învatat ceva germana.Am vazut si pe blogul tau ca stii cum le zice la oua :D Chiar a fost draguta povestea.Abia astept s acitesc mai departe ce faci si ce mai descopri tu prin Germania. :)

    Daca încerci,sper sa-ti placa! :)

    ReplyDelete
  8. Ei,Hadeaneee..oare am mai zis pe aici,sau pe altundeva!..
    Stii ce zice fiica-mea?..ca mîncarea asta arata sa de parca a mai fost mîncata odata! :D si totusi o manînca cu placere,pentru ca adora pestele :)

    ReplyDelete
  9. Daca e din Toscana sigur imi place... Iubesc Toscana, poate intr-o alta viata o sa stau si eu acolo :))
    Sigur o incerc. Mercik :)

    ReplyDelete
  10. Edith,

    Credeam ca totusi îl numesc astia de pe aici doar asa..a la Toscana,ca sa para mai interesant.Dar se pare totusi ca e adevarat.Adriana spune ca a întrebat 2 toscani adevarati,si chiar exista felul asta de mîncarica de peste cu spanac!

    ReplyDelete
  11. Mie chiar imi place cum arata si chiar daca nu sunt eu "a fish person" :P, imi face cu ochiul.

    ReplyDelete
  12. Maya ma bucur ca ti-a placut povestioara si cred ca mai curand decat doream voi mai veni cu una proaspata si mai groasa de data asta. Te pup si maine cand ma duc la kaufland o sa cumpar si pestiuc...asta in cazul in care il nimeresc bineinteles!!

    ReplyDelete
  13. ce foame cand vin pe aici...un alt premiu :-)

    ReplyDelete
  14. Arata minunat mancarica, imi imaginez cat de buna a fost, mi se face pofta doar uitandu-ma la ea, felicitari!!!!! Te pup!! :)

    ReplyDelete
  15. Cat,ma bucur ca-ti place si varianta asta.

    Din nou vad ca mi-au scapat mesaje.Se întîmpla în perioadele cind sint în concediu...Fetelor,îmi cer scuze.

    ReplyDelete
  16. Salut Maya si multzumim pt. toate retzetele care le-ai impårtåsit cu noi de-a lungul anilor.Azi am fåcut retzeta asta a ta cu cod proaspåt pescuit de mine si fiul meu dimineatzå in fiord,inså am omis spanacul pt. cå lui nu-i place.A iesit SUPER bun si tot in acelasi mod am pregåtit si un peste macrou,inså am mai adåugat 2 fruze de dafin. Te pup si la mai multe retzete usoare :o)

    ReplyDelete
  17. Ella, multumesc pentru vizita, si ma bucur mult ca te-am inspirat :)
    O seara frumoasa.
    M.

    ReplyDelete