November 19, 2010

Tagliatelle cu pesto de ciuperci

Tagliatelle mit Champignons-Pesto






  • 400 g ciuperci, feliate gros___________400 g Champignons, dicke Scheiben
  • 1 legatura busuioc_________________1 Bund Basilikum
  • 3 catei de usturoi__________________3 Knoblauchzehen
  • 50 g Pecorino Romano, razuit_________50 g Pecorino Romano, geraspelt
  • 1 lingura seminte de pin_____________1 EL Pinienkerne
  • 50 ml ulei de masline_______________50 ml ulei de masline


Se rumenesc ciupercile pe un gratar sau într-o tigaie pîna devin usor aurii,fara adaos de grasime. Se lasa la racorit. Toate ingredientele se pun în vasul robotului de bucatarie si se macina pîna devin o pasta omogena. Se serveste cu paste. Potriveste foarte bine la orice fel de paste pentru a le aroma sau pe felii de bagheta prajita.

Die Champignons auf einem Grillrost oder in der Pfanne ohne Zugabe von Fett goldbraun grillen/braten. Auskühlen lassen. Alle Zutaten in eine Küchenmaschine geben und solange mixen, bis eine glatte Paste entsteht. Zusammen mit den Nudeln servieren. Passt hervorragend zu Nudeln aller Art als Würze oder auf getoastete Baguettescheiben.



18 comments:

  1. Suna delicios - eu ador pesto in toate variantele, asa ca m-ai convins :D

    ReplyDelete
  2. Le Blog Piquant,ai probat pesto Rosso,ala e super.De fapt si mie îmi plac toate.Simplu si picant :)

    ReplyDelete
  3. Einen schöne ersten Advent meine liebe Maya.L.G.Cami

    ReplyDelete
  4. Paparotti de pe Targu Ocna says: Ori suntem migratori, ori nu mai suntem! :(
    Astept Marea Migratie batand din copita ca un "antilop" gnu din Serengheti - ca tot nu e departe de Kili-mangiamo-ul meu natal.
    Dar am si intelegere.

    ReplyDelete
  5. Mai Paparotti sau Bendeac...deci eu sper sa migram usor si sa nu julim forumul,ca ne-am chinuit asa mult sa-l facem asa cum este ! =))

    You made my day,chefoo! :D

    ReplyDelete
  6. cred ca l-ai facut fericit pe baiatul meu.!

    ReplyDelete
  7. La multi ani - esti unul dintre romanii mei preferati si te asteapta un premiu la mine pe blog! Sa ai o zi minunata!!

    ReplyDelete
  8. Alice,multumesc pentru info :)

    ReplyDelete
  9. Vincent,cîndva am facut-o,dar între timp m-am razgîndit :)
    Multumesc pentru apreciere :D

    ReplyDelete
  10. Lumi,migram-migram.Noi am cam migrat,dar procesul/transferul de înregistrare nu mai depinde de noi ci de noul server,iar treaba asta se face automat...pe sîmbata cica ne vine rîndu =))
    Îmi pare rau ca dureaza atîta,dar asta este.
    Salutari M.

    ReplyDelete
  11. Simonaro,nici eu nu mai am rabdare,dar noi nu mai putem face nimic.Noi ne-am facut treaba,acum urmeaza înregistrarea...si din pacate se pare ca dureaza pîna sîmbata(vezi mai sus,mesajul pt. Luminis)
    Pupaturi :-*

    ReplyDelete
  12. OK , Maya , poate se rezolva de Mos Nicolae atunci :)

    ReplyDelete
  13. Simo,ces't la vié :D
    Pregatim papucii în fata usii :D

    ReplyDelete