March 2, 2009

Chiftele din granulat de soia

Consistenta/textura..arata ca o chiftea din carne de pui ..

Pentru carnivorii înraiti,sau cei care se asteapta ca aceste chiftele sa aibe gust de carne,nu este o alternativa :D
Pentru vegetarieni..sigur o alternativa placuta :)



Photobucket


  • 150 g granulat de soia
  • 300 ml supa de legume
  • 1 ou
  • usturoi
  • ceapa
  • sare
  • piper
  • 1 lingura faina(eventual)
  • ulei pentru prajit

Photobucket


Turnam supa fierbinte peste soia.


Photobucket


Se amesteca si se lasa jumatate de ora sa traga/sa se înmoaie.


Photobucket


Adaugam oul ceapa si usturoiul-ambele tocate/pisate.
(Era sa uit ceapa.Nu se vede în poza,dar am adaugat-o)
Condimentam bine de tot cu sare si piper.
Daca amestecul vi se pare molicel,adaugati o lingura de faina.


Photobucket



Formam bile.
Nu se lucreaza la fel de usor ca si carnea macinata.
Chiar daca vi se pare ca au o textura mai lejera,
nu va fie frica,nu se împrastie la prajit.



Photobucket



Uleiul se încinge bine.
Asezam chiftelutele cu grija.Le lasam la prajit pe o parte,pîna se rosesc/fac coaja,
apoi le întoarcem pe partea cealalta(eu le-am întors cu lingura)


Photobucket


Le-am servit cu un sos de rosii si ardei gras rosu,foarte picant.


Photobucket

17 comments:

  1. Welcome back! Sper ca ai avut o vacanta frumoasa si relaxanta.O saptamana placuta in continuare. Pupici.

    ReplyDelete
  2. mmmm.... imi facea si mie mama asa ceva, fff bune :P

    ReplyDelete
  3. Bine ai revenit din vacanta!
    O primavara plina de dragoste si surprize placute iti doresc!

    ReplyDelete
  4. Da,sînt bune..mai ales cu un sosulet picant :)

    ReplyDelete
  5. Merci,dana!Si tie la fel îti doresc!O primavara frumoasa :)

    ReplyDelete
  6. bine ai revenit!sa ai o primavara fericita!

    arata mortal chiftelutele, numai ca au ou, deci nu sunt de post.Eu "leg" chiftelutele de post cu orez fiert.

    ReplyDelete
  7. Oh God, that looks so yummy!
    I chose your blog to award with some sweet awards. Take both or one you like! Check out my latest post Awards!!! Cheers! :)

    ReplyDelete
  8. arată extraordinar şi imaginea aproape că mă păcăleşte. gustul de soia îl ştiu însă şi nu mă prea omor după el :-)
    şi bine ai revenit :-)

    ReplyDelete
  9. Irina,merci!
    Am corectat! :) Vroiam de fapt sa scriu altceva,dar am încurcat textele,din viteza.
    Si tie o primavara frumoasa cu mult soare pe straduta ta ,Pupic!

    ReplyDelete
  10. Medena,thanks for thinking of me,and for the award!

    ReplyDelete
  11. Hadeane,e chestie de gust.Cum spuneam,carnivorii înraiti,sau cei care se asteapta sa aibe gust de carne..nu o sa lesine dupa ele :D
    E o alternativa usoara,si picante bine,servite cu un sos gustos,sînt chiar bune! :)

    ReplyDelete
  12. Hallo Maya,

    Eu am cumparat de la Reformhaus soja granulat dar nu arata ca al tau..eu a-si spune ca la mine bobul e taiat pe vertical crezi ca trebuie sa-l mai maruntesc un pic cu robotul sa pot sa fac aceste minunate chiftelute?

    ReplyDelete
  13. Lale,granulatul de soia,se gaseste sub diferite forme,fin si grob.Normal dupa ce-l înmoi si framînti îti dai seama ce textura are.Daca nu-ti place,baga maglavaisul la robot,si macina-l cît de fin vrei.

    ReplyDelete
  14. Liebe Maya,

    Am gasit granulatul potrivit si vreau sa execut chiftelutele..verrest du mir das leckere soße retzept..bite..:)
    Eine schöne woche.

    ReplyDelete
  15. Lale,am facut un sos simplu.
    Am calit o ceapa tocata în ceva ulei de masline,apoi am adaugat ardei si rosii decojite si tocate marunt,si am lasat sa scada,sa se lege.Am condimentat cu sare,piper, chili,granulat de usturoi.Daca vrei poti adauga si verdeata tocata.Eu prefer busuiocul,dar merge cu orice!

    ReplyDelete