May 5, 2008

Rulada de spanac cu brînza si sunca



        Ingrediente:
  • 450 g spanac fiert si tocat
  • 1 ou
  • 200 g cascaval razuit
  • 200 g crema de brînza cu usturoi
  • 200 g prosciutto cotto (6 felii subtiri)
  • sare
  • piper


Spanacul rece se amesteca cu ou, sare si piper,




dupa care se întinde în tava pe hîrtie de copt.




Deasupra se presara cascavlul razuit si se da în cuptorul încalzit în prealabil la 200°C,




pîna se topeste cascavalul bine. Nu are voie sa se rumeneasca.
Se lasa la racit.




Se pun feliile de sunca, iar deaspra se întinde crema de brînza.




Cu ajutorul hîrtiei de copt rulam usor/apasam putin.






Rostogolim rulada pe folie transparenta,




împachetam.




Asezam pe folie de aluminiu, rulam,




împachetam bine si dam la rece, pentru cîteva ore/peste noapte.




Noua ne place foaaaarte mult. Merge foarte bine si cu felii subtiri de somon afumat, în loc de prosciutto cotto.




*****



10 comments:

  1. am o prietena in baia mare, ea are o firma de catering.uneori ma mai trezeam dimineata sa merg sa o ajut.partea cu ruladele imi pacea grozav, stie o multime de retete, intre care una asemanatoare.oricum, sunt fan verdeturi air gustul spanacului chiar imi place.deci s-ar putea sa o incerc si pe asta intr-o buna zi.imi place cum arata.

    ReplyDelete
  2. Foarte bine arata, trebuie sa o incerc cat de curand. muah !

    ReplyDelete
  3. Si mie imi place spanacu,si ie si aspectoasa!Am un party pe simbata si vreau sa le fac si eu ceva.Maya,oare merge bine ca aperitiv?
    fuarte bine arata!

    ReplyDelete
  4. Adi,cum faci rost de retete de rulade..si io vreau.Ador ruladele!
    merci :)

    ReplyDelete
  5. Ginuca,e tare bunuta sa stii,si po' s-o faci cu brînzica mai light,si chiar nu e o bomba de calorii :)

    ReplyDelete
  6. Paradis,eu zic ca merge super ca aperitiv.Cred ca ies cam 18-20 de felii.Rulada a avut aproximativ 40 cm lungime :)

    ReplyDelete
  7. O sa mai incerc a doua oara. :).Am prestat-o simbata,si din neatentia mea,am lasat-o la cuptor pina s-a croncit spanacu.Am papat-o noi ai casei asa cum iera.In 16 iunie prestez din nou, revin si cu poza.Sper sa-mi iasa,ca prea faina arata.Eu sint fan rulade.Mersi Maya

    ReplyDelete
  8. Oare ai mai facut rulada?...Ma trezesc si eu dupa un anotimp.. :D

    ReplyDelete