July 28, 2008

Salata de pastai si morcovi





  • 500 g pastai fierte
  • 2 morcoviori
  • 2 catei de usturoi
  • 250 g iaurt
  • 150 g crema de brînza (cu leurda, am avut eu)
  • 1 legatura mica de patrunjel
  • sare
  • piper



Fierbem pastaile în ceva apa cu sare.
Morcovii, usturoiul si patrunjelul le-am macinat cu robotelul.
Punem iaurtul, brînza crema si legumaraia tocata fin într-un castron.



Condimentam cu sare si piper. Amestecam.



Adaugam fasolea fiarta, taiata bucati dupa plac.



Sectiune :D


Se lasa cîteva ore la frigider sa traga. Se serveste cu bagheta proaspata sau prajita.
Merge bine în combinatie cu alte legume, sau pe lînga carne grilata, chiftelute, cîrnaciori.

Prima proba am facut-o cu bagheta si rosii. Mi-a placut combinatia.




Spre seara, am servit-o pe felii de bagheta prajita pe lînga cîrnaciori cu brînza.
Foarte bun!











*****






9 comments:

  1. Sigur e tare buna! Si mai usoara decat clasica reteta de pastai cu maioneza... Sa-ti fie de bine, Maya, ca mi-ai facut pofta... :-)Saptamana asta fac ceva sa ai si tu pofte :-)))Te pup!

    ReplyDelete
  2. Fa,chiar te rog! Daca e ceva usor,care merge rapid,atentioneaza-ma! Nu am cheF de prea multa bucatareala,ca e prea cald!!!

    ReplyDelete
  3. ok, maine special pt tine postez ceva buuuun! ;-*

    ReplyDelete
  4. Maya azi abia am reusit sa o postez ca ieri m-a urut capul cumplit... Sper sa-ti placa!

    ReplyDelete
  5. Am incercat reteta ta si mi-a placut f. mult. Multumesc. e un premiu pt toata priceperea ta pe blogul meu. Te pup.

    ReplyDelete
  6. am incercat-o la ziua sotului, a avut un succes nemaipomenit. O repet si acum. Multumesc de idee

    ReplyDelete
  7. Tot mai descopar cîte un mesaj necitit. Scuze, fetelor :(

    Hancu, Dragostina, ma bucur ca v-a placut si îti multumesc de vizita. Te mai astept!

    ReplyDelete