January 10, 2009

Pleurotus cu carne,la cuptor



Se poate face si cu piept de pui,curca..dar merge bine si cu carne de porc,si chiar vita.
Egal cu care ati face,se prajeste doar scurt,la foc iute.


Attached Image

  • 6-7 felii subtiri de carne
  • 2-3 catei de usturoi
  • 1 ceapa mica
  • 50 ml vin
  • 500 g pleurotus
  • 250 ml smîntîna
  • 1 lingurita cocentrat de tomate
  • patrunjel
  • ulei de masline
  • sare
  • piper

Prajim scurt la foc puternic,feliile de carne,cu usturoi si ceapa taiate grob(în doua)


Attached Image


Stingem arderea cu ceva vin alb.


Attached Image


Scoatem feliile într-un vas termorezistent.
Pastram la cald,acoperit.


Attached Image


Adaugam pleurotus,si le lasam 5 minute sa traga ceva aroma din tigaie.


Attached Image


Le punem peste carne.


Attached Image


În fondul ramas în tigaie,adaugam smîntîna,degustam,
si lasam 1-2 minutel sa traga un clocot usor,
dupa care cine doreste,poate adauga o lingurita concentrat de tomate.


Attached Image


Attached Image


Turnam sosul deasupra.


Attached Image


Punem o legatura de patrunjel,asa de gust si dam la cuptor,la 250°C
(Nu stiu ce are fiica-mea,dar nu mai suporta patrunjelul la vedere..asa ca-l pun în legatura,apoi îl scot biggrin.gif )


Attached Image


Cînd e rumen,dupa vreo 20-25 minute,presaram usturoi tocat(fac.),amestecam putin.


Attached Image


Se serveste cald.


Attached Image

7 comments:

  1. Draga mea, nu am mai avut asa timp sa mai scriu in ultima vreme -de-abia ma dezmeticesc dupa revelion :) -, dar tin sa stii ca ti-am admirat preparatele de sarbatori, arata intr-un mare fel. De tortul acela de pere nici nu mai vorbesc! De saptamana viitoare mi-am propus sa ma mai organizez un pic si atunci o sa mai scriu si eu cate ceva. Salutari pe noul an!

    ReplyDelete
  2. Salutari,Bunny!
    Eu tot tîr o gripa,care s-a transformat într-o raceala..dupa mine.
    Acu e pe plecate,cel putin asa sper!
    Multumesc pentru complimente.Astept sa te citesc pe blog! Pup!

    ReplyDelete
  3. Sa te faci bine cat mai repede :) !

    ReplyDelete
  4. Ma fac,dar taaare încet mai merge.Batrînetea bat-o vina! :D

    ReplyDelete
  5. Scumpa Maya, ce frumos ai "impodobit" blogul de cand nu te-am mai vizitat.
    Numai bunataturi...

    ReplyDelete
  6. Deea,ma pregatesc de primavara!
    Daca tot nu am avut iarna frumoasa,cu zapada..poate avem o primavara frumoasa ..de aia schimbarea de culoare pe blog :D

    Multumesc! :)

    ReplyDelete
  7. Maya, am gatit si eu mancarica aceasta rapida si foarte gustoasa.
    Multumesc mult.

    ReplyDelete