April 20, 2009

Spaghetti integrale cu leurda si rosii




Photobucket



Pentru doua portii.


  • 150-200 g leurda
  • 200 g rosii cherry
  • 1 catel de usturoi
  • 200 g spaghetti din faina integrala
  • parmigiano reggiano
  • ulei de masline
  • sare marina




Pregatim ingredientele,spalam rosioarele si leurda.
Frunzele de leurda le tocam grob sau chiar deloc.

Photobucket

Aceste paste se gatesc foarte rapid, asa ca începem prin a pune apa si ceva sare într-o oala,
la fiert. Cînd clocoteste apa, adaugam pastele. În timp ce fierb,
rumenim rosioarele si usturoiul în ceva ulei de masline timp de 4-5 minute, la foc iute.

Photobucket

Adaugam leurda si amestecam maxim 2-3 minute. Saram dupa gust.

Photobucket

Punem legumele peste paste, presaram parmezan razuit fin.

Photobucket


Se servesc calde. Pentru papila mea, un deliciu culinar... pentru altii paste cu buruieni :)




27 comments:

  1. hmm ,se gasesc si spaghete integrale? sau sunt facute de tine in casa?arata grozav si cu siguranta si gustul este deosebit :)

    ReplyDelete
  2. si noua fata a blogului este foarte frumoasa,eleganta :)

    ReplyDelete
  3. si mie imi plac "buruienile", pe-aici n-am vazut dar o sa caut. E ceva timp ca nu te-am citit, ce mai faci?

    ReplyDelete
  4. Mmmmm! Maya draga eu ador "buruienile" asa ca mersi pt idee! Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ana,eu gasesc paste din faina integrala,cam la toate magazinele.Astea au fost cele Bio de la Aldi.Dar se gasesc si la Plus,Lidl.
    Poate gasesti si tu prin magazinele astea.Parca si la Kaufland am vazut.

    Multumesc :)

    ReplyDelete
  6. Buruienile mele au fost din Austria.La noi se gasesc si prin padure.
    Kris,nu prea mai am timp.Ne-am luat o dragina în afara orasului,si avem de lucru acolo.Ne facem mari agricultori :D hahaha(glumesc,bineînteles)
    Încercam si noi cu ceva legumaraie(nu de vînzare,doar pentru noi)..si o vrem cît se poate de biologica :D

    În gradina de acasa mai avem doar gazon si flori,ca legumele nu prea ies cum trebuie,pamîntul fiind pietros.Acasa am doar ierburi de urgenta, neaparat busuioc,salvie si rosmarin,ceva patrunjel,iar restul,sa vedem ce ne iese la gradinuta :)

    ReplyDelete
  7. Ina,si eu te pup,si merci de vizita.
    Sa stii ca la tine m-am gîndit în timp ce gateam :) (de fapt,de obicei cînd fac ceva doar din vegetale,ma gîndesc la tine,si te admir ca esti asa!Si eu mi-as dori sa fiu vegetariana.Daca nu ar exista gratar cu mujdei de usturoi,cred ca as reusi chiar! ..)

    ReplyDelete
  8. Fetelor,ma bucur mult ca ma vizitati chiar daca eu nu prea am timp sa mai scriu pe blog.

    Multumesc!

    Sper cel putin sa-mi reuseasca "proiectul gradina" :D ,si sa va pot pune macar niste poze,ca sa vedeti (la ce am muncit :D )legumele mele biologice.Daca nu o da invazia purecilor,sau mai stiu eu ce..si adios bio :D

    ReplyDelete
  9. multumesc, ma voi uitamai cu atentie,si noi avem kaufland aici dar nu prea imi pare asa de aprovizionat.

    ReplyDelete
  10. Multumesc,Ana :)
    Bafta la gasit paste/spaghetti din faina integrala.Sînt foarte bune :)

    ReplyDelete
  11. cred ca-s minunate pastele in combinatia asta!de aratat nici nu mai zic...superba combinatia de forme si culori!

    ReplyDelete
  12. asteptam pozeeeeeeeeeeeee :-)

    ReplyDelete
  13. Alison,sînt bune,si mai usoare.Ca dupa atîta sarbatorit,e bun ceva mai usor.Saptamîna asta am saptamîna vegetariana...eliminam toxinele acumulate :D

    ReplyDelete
  14. Kris,astept sa iese ceva ..sa am ce trage-n blitz :D

    ReplyDelete
  15. Ma bucur sa vad ca faci din nou poze si mancarica buna :) Spor la gradinarit, te invidiez sincer pentru initiativa!

    ReplyDelete
  16. Maya spor la gradinarit. Abia astept cateva poze cu munca depusa :)
    Pup

    ReplyDelete
  17. Maya, la multi-multi ani frumosi alaturi de cei dragi tie! Pupici multi!

    ReplyDelete
  18. Maya, dupa ce ai stors pastele le-ai mai pus ceva ulei si condimente ? Arata ca ar fi "unse" cu ceva. Pastele integrale sunt mai lipicioase decat cele "normale" de aceea intreb. Eu am facut tagliatele integrale si mi-au dat putina bataie de cap din cauza ca se usca si se lipesc mai iute.

    ReplyDelete
  19. hello maya! m-am intors!!

    ReplyDelete
  20. Bunny,mai fac si eu asa printre rînduri:D

    ReplyDelete
  21. Isa,mai dureaza pîna fac eu poze,dar fac! :)

    ReplyDelete
  22. Bunny,multumesc mult :)
    Te pup,muahh!

    ReplyDelete
  23. Bianca,spaghettele nu se lipesc asa repede ca tagliatelele..si mai e alta treaba cu lipitul..eu,pastele,le fierb al dente.Noua nu ne plac fierte/moi.

    Spaghetti astea,exact dupa ce le-am scurs,am învîrtit cîte o gramajoara cu furculita,le-am asezat pe farfurie.
    Dupa ce am pus legumaraia la mijloc,am luat din tigaie din sucul lasat(de la rosii + uleiul de masline) ,si am pus cîte o lingura pe fiecare gramajoara,de aceea lucesc putin.

    Dar daca tie-ti plac mai moi,dupa fiert,imediat ce ai scurs pastele,pune 2 linguri de ulei de masline(sau altul),si amesteca-le prin scuturare,sau cu o scula de aia de luat spaghetti(aia ca o mînuta cu degetele :D ) ..si asa nu se mai lipesc.

    ReplyDelete
  24. Buna,Atia!De data asta stai mai mult?

    ReplyDelete