May 13, 2008

Cotlet dezosat,aromat




Si acu, pazea... am venit iar cu punga! :P

  • 1 buc. cotlet dezosat
  • 2 catei de usturoi
  • 1/2 ceapa
  • 1/2 lingurita chili uscat
  • 1 lingurita boia de ardei
  • piper
  • sare de mare
  • 1 vîrf de lingurita coriandru uscat/macinat
  • 1cuisoara
  • 2 ramurele de cimbru
  • 3-4 linguri ulei de masline


Pentru aroma extra/pus pe lînga carne:

-cîteva frunze de salvie (fac.)
-ceva cimbru proaspat (fac.)
-cealalta jumatate de ceapa (fac.)
- 2-3 cuisoare (fac.)

Se piseaza usturoiul, ceapa, chili, boia de ardei, piper
sare, coriandru, cuisoara si cimbrul.


Se adauga uleiul si se amesteca bine.



Cu aceasta pasta, pensulam carnea.




În punga am mai pus si:

2 cuisoare
cîteva frunze de salvie
doua ramurele tinere de cimbru
si jumatatea de ceapa.


Am dat la cuptor la 200 °C (am jonglat cu temperatura de la 180-200°C).

Cît timp se lasa în cuptor(?), se calculeaza în functie de cît de groasa este carnea.
Se pune 10-12 minute pe 1 cm înaltime! :D


Am servit-o cu cartofi fierti pe jumatate, apoi prajiti.





*****

9 comments:

  1. pe unde ai umblat?:-)
    mojarul ăla al tău..hmmm
    încă n-am găsit aici dar mai caut.

    ReplyDelete
  2. felicitari pt poze si mancaruri :)

    in fiecare zi urmaresc blogul, si imi provoc ulcer la munca ..... de pofta

    ReplyDelete
  3. ADi,nu prea am umblat decît acu la weekend,la un lac la grilat..în rest am cam avut niste probleme de sanatate..am mai intrat doar scurt.
    Saptamîna viitoare lipsesc iar,dar apoi revin :)

    Am mai scrs pe undeva,la un lat post,ca mojarul îl am de la Ikea.AI Ikea prin apropiere?

    ReplyDelete
  4. XTC,merci ca esti pe faza,si ma bucur ca-ti plac retetele mele ! :)

    ReplyDelete
  5. sper ca problemele tale de sanatate se rezolva. iti doresc sa te faci bine:-)

    ReplyDelete
  6. Maya, sper sa nu fie nimic grav. Sa te faci bine, da? :)
    Poop!

    ReplyDelete
  7. Are si la noi in Ikea mojar din ala. Ieczact ca al tau am vazut :)

    ReplyDelete
  8. Adi,a trecut,merci..acu ma pregatesc de conshed :)
    Te pup,si ne "auzim" ,muah!

    ReplyDelete
  9. Edith,am vazut ca si Geomy si-a cumparat acu recent.Eu l-am luat tot de la Ikea,acu vreun an.
    M-am facut bine,merci .Te pup!

    ReplyDelete