January 16, 2011

Spaghetti alla puttanesca

Spaghetti alla puttanesca



  • spaghetti
  • 800 g rosii coapte bine
  • 10 fileuri de sardele
  • 2-3 catei usturoi
  • 1-2 mîini masline
  • 1 lingura capere
  • fulgi de chili
  • 2 linguri ulei de masline

Se curata rosiile de pielita si se taie în bucati.Sardelele si usturoiul se prajesc în ulei de masline, pîna sardelele se topesc. Se adauga rosiile, fulgii de chili, caperele si maslinele, si se lasa sa fiarba 15 minute. Între timp se fierb spaghetele al dente dupa indicatiile de pe ambalaj. Se scurg pastele si se amesteca în sos. Daca e nevoie se condimenteaza cu sare.


  • Spaghetti
  • 800 g reife Tomaten
  • 10 Sardellenfilets
  • 2-3 Knoblauchzehen
  • 1-2 handvoll Oliven
  • 1 EL Kapern
  • Chiliflocken
  • 2 El Olivenöl

Tomaten enthäuten und in grobe Stücke schneiden.Sardellen und Knoblauch in Olivenöl andünsten bis die Sardellenfilets zerfallen. Tomaten, Chiliflocken, Kapern und Oliven hinzufügen und 15 Minuten köcheln lassen.Währenddessen die Spaghetti nach Packungsanleitung al dente kochen.Die Pasta abgießen und mit der Soße vermischen. Falls nötig mit Salz abschmecken.






23 comments:

  1. Aseara am avut paste,dar.....boloneze!Pastele sint preferatele baiatului meu!
    O seara minunata!

    ReplyDelete
  2. Arata nemaipomenit de bine...

    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  3. Ce bune sunt... si in acelasi gand si eu am mancat ieri paste. O seara frumoasa.

    ReplyDelete
  4. Paste,paste..
    As manca de 3 ori pe zi.:)

    ReplyDelete
  5. am ramas tot cu gandul la reteta dinaninte,da-mi place si asta .maya draga ,cred ca ti-am mai propus sa ma infiezi,da cred ca e mai corect sa te infiez eu pe tine si beneficiez de aceleasi drepturi :sa ma hranesti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Buona! Un primo semplice ma sempre apprezzato!
    Un abbraccio

    ReplyDelete
  7. Bine ai revenit,Maya,mi-a fost dor de tine! Esti experta in paste,dar nu numai!

    ReplyDelete
  8. Maria,multumesc! Si tie o seara placuta!

    ReplyDelete
  9. Janet,si la noi au trecere mare pastele cu sos bolognese,cum de altfel cam toate pastele :D

    ReplyDelete
  10. Violette,multumesc.
    O seara frumoasa si tie :)

    ReplyDelete
  11. Sara si Miki,multumesc.Deci e clar,toti sîntem pasta fans :D

    ReplyDelete
  12. Lia,da,pastele astea!Si noi ne dam în vînt dupa ele :)

    ReplyDelete
  13. Iulia,sînt foarte bune.Cu cît mai picante,cu atît mai buuune :D

    ReplyDelete
  14. Pansy,ma înfiezi sau te înfiez,nu conteaza...important e sa mîncam împreuna :D

    ReplyDelete
  15. Marifra,grazie per la visita! :)

    ReplyDelete
  16. Ionela,multumesc.Da,pastele...slabiciunea noastra :D

    ReplyDelete
  17. Spaghetti...da,da,da!...merge si cu ansoa, nu? puuup

    ReplyDelete
  18. Liana,da,ansoa...sardele-pentru mine tot aia :P

    ReplyDelete
  19. Hallo Maya! Intentionez sa pregatesc pentru pranzul de maine acest fel de mancare yummuy-yummy. Te rog sa-mi spui pentru cate portii sunt valabile ingredientele. Multumesc!

    ReplyDelete
  20. Pai nu prea-s exacte cantitatile. Nu e o reteta batuta-n cuie, se face dupa gust. Daca-ti place mai picant, poti adauga mai multe sardele, masline si usturoi, vrei mai mult sos, adaugi mai multe rosii, apoi depinde cît de sosoase îti plac spaghettele.

    Deci cel facut de mine ajunge la 3-4 portii sosoase bine, sau chiar 6 portii mai "normale" :D

    ReplyDelete
  21. Draga Maya, iti multumesc din suflet! Blogul tau imi este de foarte mare ajutor! Cand am venit aici, in Germania, nu stiam limba si imi era destul de greu sa ma descurc la cumparaturi. Posturile scrise si in limba germana m-au ajutat de asemenea. Stiu ca ti-am mai spus aceste lucruri dar iti sunt recunoscatoare. Salutari parfumate si multe raze de soare. Cu bine, Mao si Cristina :)

    ReplyDelete