September 14, 2008

Pasticcio cu rosii,ceapa si scamorza afumata

Reteta inspirata by Adriana Nicoleta




Pentru 6 felii de pîine

  • 1 ceapa violeta
  • 2 rosii coapte bine
  • 150 g scamorza afumata
  • ulei de masline
  • sare (fac.)





Curatam si spalam ceapa,apoi taiem felii subtirele, le punem într-o tigaie antiaderenta cu ceva ulei de masline si dam drumul la foc.




Rosiile le taiem felii si le adaugam deasupra cepei,
lasam sa sfîrîie.(eu am sarat rosiile,dar nu e nevoie)




Cînd începe sa se împrastie o aroma de ceapa prajita si rosii,
adaugam scamorza felii,si acoperim cu un capac.




Cînd scamorza este topita luati tigaia de pe foc.




Serviti pe pîine proaspata(a mea era scoasa din cuptor) fierbinte!



Un deliciu!!!




8 comments:

  1. Te cred ca e o bunatate!!! Rosii, ceapa, branza....mmmmmm!

    ReplyDelete
  2. Da,da..deci mie mi-a placut.Adriana a pus în reteta ei,si dovlecei.
    O chestie faina de pus pe pîine :D
    Ai un premiu la mine..stiu ca la mine sînt mai greu de descoperit :P

    ReplyDelete
  3. Mersi mult Maya!!! le-am gasit :-))) Maine le pun pe blog ca acum e tarziu si nu am timp :-( Te pup si sa ai o saptaman reusita pana la capat!

    ReplyDelete
  4. Foarte apetisant ,asa cum mai invatat deja,yummy .

    ReplyDelete
  5. Simplu si bun.Felicitari pentru pentru imaginile profesioniste.

    ReplyDelete
  6. Anonimule,multumesc :)
    (departe imaginile mele de a fi profi :D )

    ReplyDelete