March 12, 2007

CUBURI CU GLAZURA SI COCOS

BLATUL
50 g margarina
1-2 oua(2 mici)
200 g zahar
300 g faina
2 linguri miere
200 ml lapte
7 g bicarbonat
Se pune zaharul,ouale,mierea si margarina într-un castron si se amesteca bine,pîna devine spumos.Se adauga cîte putina faina si cîte putin lapte în care s-a dizolvat bicarbonatul,pîna se termina,amestecînd într-una.E un aluat moale,ca o smîntîna groasa.Are o consistenta placuta.


Aluatul se toarna într-o tava unsa(margarina) si tapetata cu faina.Eu am pus hîrtie de copt.Se da la cuptorul preîncalzit la 170°C primele 15 minute,apoi se coboara temperatura cuptorului la 150°C si se lasa înca 10 minute.


Copt

Se lasa la racit.Cînd e rece ,se taie cubulete.



GLAZURA
250 g zahar
200 margarina
4 linguri lapte
4 linguri cacao
rom dupa gust
250 g Cocos,sau alune,migdale,nuci,biscuiti..pentru tavaleala

Se pune zaharul,cacaoa,laptele amestecat cu romul si margarina,la foc mic pentru a se topi.Se amesteca bine.

Se pregateste cocosul ras într-o farfurie,glazura topita lînga.
Se dau cubuletele prin glazura,apoi prin cocos.



Voila..

Sectiune..

6 comments:

  1. Super prajiturelele, dar am si eu o intrebare: la glazura ce fel de margarina ai folosit?

    ReplyDelete
  2. Imi plac tare mult!
    Simplu de facut, aspectoase si gustoase...ador cocosul si ciocolata.
    O zi buna!

    ReplyDelete
  3. Foarte bine explicata reteta. As vrea sa o fac si eu dar am o
    intrebare. Se poate folosi UNT in loc de margarina?
    Salutari si am sa te mai vizitez.

    ReplyDelete
  4. Falina,da,se poate.Nici eu nu mai folosesc margarina la nimic! :)

    ReplyDelete