April 9, 2011

Chiftele de ton cu porumb

       Din nou o reteta foarte simpla,foarte gustoasa si usor de relizat.

  _________________________________________recipe by Aura

  • 2 conserve de ton
  • porumb fiert,boabe
  • 1 ceapa,tocata
  • 2 oua
  • 1-2 felii pîine înmuiata,apoi stoarsa
  • 1 lingura marar,tocat
  • 3-4 linguri pesmet
  • ulei pentru prajit
  • sare,piper






Se amesteca bine toate ingredeintele.





Se formeaza chiftele rotunde si plate,apoi se dau prin pesmet.



Se prajesc în ulei încins pe ambele parti.



Le-am servit cu cartofi piure si rosioare grilate,
stropite cu ceva ulei de masline.









Pofta buna!

10 comments:

  1. Yamy..ce delicatesa si ce bine arata..
    Pupici si weekend fain

    ReplyDelete
  2. Bianca,eu nici nu ma asteptam sa fie asa bune.Si unde pui ca mai sînt si usor de facut.
    Si tie weekend misto :*

    ReplyDelete
  3. Asta da reteta gustoasa si usor de preparat. Multumesc Maya!

    ReplyDelete
  4. Oare se pot face si la cuptor, in loc de prajit in ulei?

    ReplyDelete
  5. Irina,da,merge cît ai zice:"Peste!" =))
    Cu placere :*

    ReplyDelete
  6. Piersi,eu cred ca orice chiftea merge facuta si la cuptor.Prajita,clar,e mai gustoasa,dar la cuptor mai sanatoasa :)
    Multumesc de vizita :)

    ReplyDelete
  7. Ce bine merge combinatia cu rosioarele alea. Super.
    Seara faina, Maya.

    ReplyDelete
  8. salivez cand ma uit la pozele astea..si se prepara foarte usor...imi place

    ReplyDelete
  9. Asta mi-a placut si mie,ca merge rapid.Si ne-au si placut la toti :)

    ReplyDelete
  10. Gaby,da,au mers perfect rosioarele grilate :)

    ReplyDelete