October 29, 2008

Strudel cu brînza,limette si zmeura






Am facut si ceva dulce din brînza proaspata ( -Aici reteta- ),de aceea nu am sarat-o decît foarte putin.
  • foaie/foi de foietaj (20x30 cm)
  • brînzica proaspata(200 g)
  • ou
  • zahar(4 linguri)
  • zahar vanilat(1 pliculet)
  • coaja de limette razuita
  • zmeura(2 mînute)
  • ceva gris(1 lingura)
  • zahar pudra



Am amestecat brînzica cu ou,zahar vanilat,zahar,coaja de limete si grisul.





Am pus crema de brînza pe mijlocul foii,
care de fapt sînt 4 foi mici,si lipite cu degetul

..ce sa fac,altele nu am avut,si de facut,nu am avut vreme :D
Peste crema am presarat zmeura congelata,
si am taiat marginile foii în franjuri
.




Am împletit ca un începator..din pacate.Mai bine nu stiu.






Si pen'ca mai erau 2 foi în pachet,si mai aveam 4 linguri de maglavais,
am facut si o placinta :D




Coapte la 200 °C,cuptorul preîncalzit.





10 comments:

  1. Maya! Felicitari pt branzica de nota zece: am vazut toate variantele pe culi. Si sa stii ca f bine ti-a iesit strudelul! Chiar imi place cum l-ai impletit! Si arata super bine sectiunea! super!

    ReplyDelete
  2. vai Maya in primul rand vreau sa-ti spun ca fotografiile tale sunt superbe...iar ceea ce faci tu in bucatarie este arta nu altceva...mie imi place foarte mult sa gatesc celor dragi dulciuri sau diverse alte mancaruri (urmaresc de mult timp blogul tau si al altor cateva fete de pe culinar si va vizitez zilnic) insa eu nu sunt nici la gradinita pe langa ceea ce faceti voi aici ;)...pupici multi si sa stii ca sunt fanul tau nr 1;) sper ca intr-o zi sa ajung macar pe jumatate bucatareasa pe cum sunteti voi:tu,teo,laura,laura adamache sau mihaela ;)...

    ReplyDelete
  3. Ina,acu ma documentez..si apoi ma pun pe experimentat..vreau sa fac un calupash de brînzica..cumva mai uscat la aer..mai condimentat..momentan culeg idei :D

    ReplyDelete
  4. Redrose,multumesc pentru cuvintele frumoase si aprecieri.Am intrat si eu pe blogul tau,si-l gasesc foarte practic.O idee buna sa aduni toate dietele la un loc.O sa mai "rasfoiesc" prin el,si o sa te adaug pe lista mea de bloguri(sper ca nu e o probleme).O sa mai trec pe la tine :)

    ReplyDelete
  5. Pentru mine este o adevarata onoare ca tu sa ma adaugi in lista ta cu bloguri...acelasi lucru vroiam eu sa te rog si anume daca pot sa te adaug in lista mea cu bloguri preferate..iti multumesc din suflet..ma duc la bucatareala caci tocmai faceam cornurile tale pe care eu le ofer baietilor mei la micul dejun(acelea cu carnaciori si cascaval)...pup

    ReplyDelete
  6. Blogul tau este absolut delicios! :) Il citesc zilnic, sper ca de acum sa intru si in bucatarie zilnic.

    ReplyDelete
  7. Multumesc pentru adaugare,Redrose!muah! :)

    ReplyDelete
  8. Sim Filip,o sa-ti frunzaresc si eu blogul..am impresia ca voi gasi ceva interesant! :)
    Multumesc! :)

    ReplyDelete
  9. Draga Maya, la tine totdeauna stiu c-o sa gasesc ceva bun! Strudelul acesta arata perfect!

    ReplyDelete
  10. Daraga Maya, eu sunt de pe gustos.ro si ti-am admirat pozele si opera.Vreau sa-ti spun ca ai o prezentare foarte frumoasa,pentru claritate,complexitate si ornamentul este super-ok.Din partea mea ai de 3 ori 10.Felicitari.

    ReplyDelete