July 1, 2009

Cranberry Muffins



-Cranberry Muffins-


  • 250 g faina
  • 150 g cranberries
  • 160 g zahar
  • 160 g unt moale
  • 100 ml lapte
  • 3 oua mari
  • 1 lingurita cu vf. praf de copt
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • zeama de lamîie
  • coaja de lamîie



Punem într-un bol faina, praful de copt, zaharul, coaja de lamîie si untul.
Amestecam bine ingredientele/le mixam. Adaugam ouale si laptele.
Stingem bicarbonatul cu zeama de lamîie si-l turnam la aluat. Mixam mai departe.
Poate o sa va întrebati de ce praf de copt si bicarbonat.
Bicarbonatul confera muffins-ilor textura aceea usor umeda/tipic Muffin.

Attached Image


Adaugam si cranberries (eu le-am tocat grob) si amestecam usor.


Attached Image

Ungem forma de mufins cu unt si tapetam cu faina.
M-am tot saturat sa coc în hîrtie..fac si eu ceva pentru planeta :)

Attached Image

Cu o lingura punem aluatul în adînciturile formei.

Attached Image

Dam tava în cuptorul preîncalzit la 180°C.
Dupa 10 minute coborîm temperatura la 160°C si mai lasam 15-maxim 20 minute.

Attached Image

Ies foarte usor din forma.

Attached Image

Sînt foarte pufoase, au o textura excelenta(pentru papila mea) si nu sînt grase.

Attached Image


Facute cu margarina, textura e diferita..arata mai grase si se si simte asa.
(Iar margarina nu e sanatoasa :P )



11 comments:

  1. Mmmm! I love muffins & cranberries!!! And I love you (da asta deja stiai)! Ce faine ti-au iesit! Superbe!
    P.S. M-am hotarat asupra obiectivului: un fotograf profesionist mi-a recomandat Canon 60 mm macro. Tu ce spui? E ok? Ca vreau sa fie bun si pt fotografii de detaliu, macro, dar si pt fotografii tip landscape sau portret. Am auzit ca e f bun. Dar vreau si parerea ta.
    Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  2. uff cum arata!poate o sa incerc si eu ...dar sa vedem ... :)

    ReplyDelete
  3. buna! Arata super ,ca de obicei si cred ca s deliciu . Maya ce aparat de fotografiat ai ?
    Ai vazut ca mi-am mai facut un blog?:)) http://diete-post-retete.blogspot.com/ te astept si pe acolo,daca ai timp. Multumesc, o seara placuta!

    ReplyDelete
  4. foarte frumosi muff.!merisoare din astea eu nu am prea vazut pe la noi,or fi?in ce zona?

    ReplyDelete
  5. Ina,i love you tooo! :)
    Obiectivul e bun.Ti l-ai luat deja? :D
    Sa vezi ce de fotgrafii frumoase o sa faci!SI-asa în ultima vreme faci doar poze superbe.De-acum vor fi toate wowww! :)

    ReplyDelete
  6. Flore..dar sa vedem ce? :P
    Încearca-i ca-s buni!

    ReplyDelete
  7. Ana,o sa trec si noul blog pe listuta mea.Am un canon EOS 400D.
    O zi frumoasa si tie :)

    ReplyDelete
  8. Alison,nu stiu în ce zona se gasesc la voi..eu le-am luat din comert.
    Multumesc :)

    ReplyDelete
  9. Am primit intre timp un Canon 70-300 mm f/4-5.6 IS... No macro... Parintii mei mi l-au luat din Japonia, nu stiau saracutii exact ce imi trebuie. E bun insa nu e pt macro. Cred ca tot imi voi lua un 60 mm ca is innebunita dupa el ;)
    @ Alison
    - merisoare gasesti la punga la Metro sau Real, la raionul de seminte.

    ReplyDelete
  10. Ina,excelent si asta!Cu asta poti face poze faine în natura(si nu numai )! :)

    ReplyDelete
  11. Maya, facut sub forma de praji, buna tare! A papat si al meu sot, desi imi daduse interzis o luna la facut prajituri... ce spun a a mancat... A dovedit singur juma de tava, si nu e fac prajituri. Multam!

    ReplyDelete