April 27, 2010

Chiftelute de calamari

 Tintenfisch-Pflanzerl

_____________________________________recipe by Eataly 






  • 500g tuburi de calamari________________500 g Tintenfischtuben
  • 3 linguri pesmet______________________3 EL Semmelbrösel
  • 1 ou_______________________________1 Ei
  • 1 catel de usturoi_____________________1 Knoblauchzehe,gehackt
  • patrunjel,tocat_______________________Petersilie,gehackt
  • sare_______________________________Salz
  • piper______________________________Pfeffer


Se curata tuburile de calamari,se clatesc sub jet de apa si se îndeparteaza osul acela lung din interior,cu degetele.Se tamponeaza si usuca între servete de bucatarie.

Die Tintenfisch-Tuben putzen, unter fließendem Wasser ausspülen und mit dem Finger den Chitinstab entfernen. Zwischen Küchen-Papiertüchern trockentupfen.




Se macina grob tuburile de calamari într-un robot de bucatarie.Se adauga celelalte ingrediente,se amesteca bine si se potriveste de sare si piper.

Tintenfischtuben in der Küchenmaschine grob zerkleinern.Alle anderen Zutaten dazugeben gut mischen und mit Salz und Pfeffer abschmecken. 


Nu uitati usturoiul!

Knoblauch nicht vergessen!


Din aceasta masa se formeaza chiftele(bulete),
se dau prin pesmet si se coc în ulei încins.

Aus der Masse Pflanzerl(Buletten) formen,

in Semmelbrösel wenden und in heißem Öl ausbacken.








Pe lînga,am servit felii de cartofi la cuptor si o salata asortata.


Dazu gabs gebackene Kartoffelscheiben und einen gemischten Salat.







20 comments:

  1. Foarte faine chiftelutele de calamar, Maya, felicitari.
    Spune-mi, te rog frumos, as putea face la fel cu calamari din conserva?
    Multumesc!

    ReplyDelete
  2. Gratulálok!!! Nagyon finom ételeket készítesz!!!!

    ReplyDelete
  3. Das sieht echt lecker aus. Sonst steh ich nicht auf Tintenfisch, ich könnte das auch nicht zubereiten :) Aber so fertig auf dem Teller, hmmm. Liebe Grüße mal hier lass ♥

    ReplyDelete
  4. maya,nu vazusem pana acum osul din calamar cum arata.n-am cumparat niciodata calamar proaspat.imi plac foarte mult calamari pane,asa cred ca si reteta asta e grozava.

    ReplyDelete
  5. Cred ca se topesc in gura.
    Daca nu stii....nu stii ce mananci:)

    ReplyDelete
  6. Liana10,merci!De facut sigur ai putea face,dar nu stiu cum ies,pentru ca nici nu stiam ca exista calamari în conserva.Sînt în zeama? Sau cum?
    merci :)

    ReplyDelete
  7. Gizi,merci.Eu nu înteleg maghiara deloc si am rugat pe cineva sa-mi traduca.Sper ca e ok ceea ce scriu eu aici în maghiara.

    Gizi,
    köszönöm a látogatásaidat,de sajnos nem értek egy szot se magyarul.Nagyra értékelem amit csinálsz,és ugyannakor ahogyan fözöl.

    M.

    ReplyDelete
  8. Bine,danke für deinen Besuch!Die Tintenfisch-Buletten lassen sich schnell und einfach zubereiten und sind richtig lecker!

    ReplyDelete
  9. Pansy,osul arata ca o sabie,e chiar dragut =))
    Mie-mi plac calamarii pregatiti în toate felurile.Daca mi se iveste ocazia cumpar proaspeti,daca nu iau si congelati.

    ReplyDelete
  10. Lia,merci.Sînt foarte bune! :)

    ReplyDelete
  11. Foarte interesanta reteta! Pozele sunt super!
    O zi excelenta!
    Flori

    ReplyDelete
  12. Tot ce iese din mainile tale este la superlativ. Felicitari!

    ReplyDelete
  13. Ina,ma faci sa mi se roseasca vîrful urechilor :D

    ReplyDelete
  14. iuff , si mie imi plac calamarii , congelati sau proaspeti ... sunt o nebunie !!!

    ReplyDelete
  15. Nu am mai facut demult,dar o sa fac umpluti.Nu stiu înca cu ce,dar gasesc eu :D

    ReplyDelete
  16. umpluti am facut de cateva ori bune , dar inainte de a avea blogul , pe blog nu am inca reteta, dar o voi repeta cu prima ocazie ... trebe doar sa ajung si sa cumpar calamari proaspeti ;) ...

    ReplyDelete