March 12, 2007

Prajitura cu zmeura

Blatul
6 oua
55 g faina
55 g amidon
90 g zahar
10 g praf de copt
extract de vanilie
coaja de portocala
Se bat albusurile.Se freaca galbenusurile cu zaharul vanilia si coaja de portocala.Se amesteca aceste compozitii.Se adauga faina,amestecata cu amidonul si praful de copt..cîte putin,amestecînd într-una.Eu am procedat altfel.Am pus ouale întregi în robot,turnam cîte putin zahar pe parcurs ce maream viteza robotului.Dupa ce s-au facut spuma,am adaugat faina(+amidonul+praful d ecopt+vanilia si coaja de portocala),cîte putin,iar robotul muncea cu cea mai mica viteza .


Se unge o tava cu margarina si se tapeteaza cu faina,se toarna blatul si se da la cuptor la 170°C cam 30 minute.
Copt..a crescut tare frumos.



Umplutura
200 g zmeura
350 ml zeama de la zmeura
250 frisca
1 budinca de zmeura/capsuni
Mod de preparare
Se pune budinca(praful) într-o oala,se toarna cîte putin din zeama de zmeura(rece) si se amesteca bine.Se procedeaza asa pîna e gata sucul.Se lasa la fiert pîna se îngroasa,se amesteca într-una.
Atentie
La prepararea budincii am mai adugat 2 linguri de zahar,mi s-a parut zeama prea acrisoara...si am facut bine.Tinînd cont ca frisca, eu o bat fara zahar(doar cu o vanilie..poate) ,crema,nu ar fi fost destul de dulce.Dar asta,ramîne la apercierea voastra..cît de dulce doriti
Dupa ce s-a îngrosat,devine mai transparenta.Se pune la racit într-un castron,care se acopera cu folie..pentru a nu face budinca pojghita
În budinca rece se adauga frisca batuta si zmeura,se amesteca usor.



Pîna devine o crema .

Se unge blatul,apoi se acopera cu cealalta jumatate de blat.

Se decoreaza dupa fantezie.
Sectiunea.

No comments:

Post a Comment