June 12, 2008

Crescente/Patratele picante

Recipe by Laura_A










  • 500 g faina
  • 200 g brie
  • 30 g drojdie proaspata
  • 150 ml apa calduta
  • 100g unt(originala cu 50 g unt+50 g untura )
  • sare
  • 1 ceapa mica
  • 150 gpiept de gaina grilat/afumat( originala- costita afumata)
  • boia iute
  • timo sau rozmarin
  • 1 ou+lapte pentru uns
În paranteza am scris ingredientele din reteta Laurei


Am facut aluatul în masina de pîine.
Am pus toate ingredientele în masina si am programat "aluat".





Între timp am prajit pieptul de pui cu ceapa,într-o lingura de ulei de masline.



Cînd s-a racorit, am pus si pieptul cu ceapa.




Am împartit aluatul în doua,si l-am întins pe hîrtie de copt.




În tava am taiat patratele.


Am tocat verdeata.



Dupa ce s-au odihnit vreo 20 de minute,
am uns cu galbenus batut cu ceva lapte,si am pensulat patratelele.


Timo..



Rozmarin



Le-am dat în cuptorul preîncalzit la 200°C,apoi am coborît temperatura la 180°C,si le-am lasat pîna s-au rumenit (cam 25 minute)


O tava am facut-o cu timo,





una cu rozmarin.






*****



6 comments:

  1. Cat de frumushele sunt!! Cred ca si taare bune. Io n-am masina de paine asa ca o sa zic pas la reteta asta :(( ca nu ma pricep la "framantaturi"...

    ReplyDelete
  2. Ca de obicei totul arata foarte bine la tine...

    ReplyDelete
  3. Edith,poti face aluatul si cu un mixer, robot,sau manual..cum vrei.Nu e un aluat pretentios deloc.

    ReplyDelete
  4. Maya din cauza ta si a lui Laura am facut si eu astazi o tava cu timo si una cu rozmarin(te-am copiat, pai am salivat la greu, destul cu chinurile astea)

    Edith fa linistita la mina ca eu am lucrat aluatul si la mina nu numai la robot, este foarte elastic si usor de facut, eu zic sa incerci o portie mica daca ai indoieli, da o sa regreti dupa.

    ReplyDelete
  5. Trebuie sa mai fac si eu,ca mi-e dor de ele!

    ReplyDelete