May 8, 2010

Agliata Verde

din Italia,regiunea Piemonte
aus Italien,Region Piemont





  • 250 g ricotta_____________________250 g Ricotta
  • 80 ml ulei de masline______________80 ml Olivenöl
  • 4 catei de usturoi_________________4 Knoblauchzehen
  • patrunjel,frunzulite________________Petersilie,Blätter
  • sare____________________________Salz



Attached Image





Se piseaza sarea cu usturoiul într-un mojar,pîna devine o pasta omogena.

Salz und Knoblauch in einem Mörser zu einer homogenen Paste stampfen.

Attached Image


Se toaca patrunjelul grob se adauga la pasta , se piseaza si amesteca bine.
Uleiul de masline se adauga cîte putin,se amesteca continuu.

Die Petersilie grob hacken und der Paste zugeben,weiter rühren und stampfen.
Olivenöl in kleinen Mengen zugeben,immer rühren.




Se amesteca cu ricotta si se da la rece pentru cîteva ore.

Ricotta darunter mischen und für ein paar Stunden kalt stellen.


Attached Image



Se serveste pe felii de pîine.

Auf Brotscheiben servieren.




Attached Image


Attached Image


12 comments:

  1. SUPER IDEE! TOCMAI MA UITAM PRIN FRIGIDER LA O CUTIE DE RICOTTA SI MA GANDEAM CE AS PUTEA FACE CU EA INAINTE SA EXPIRE : )

    MULTUMESC PENTRU FAPTUL CA IN PERMANENTA ESTI O SURSA DE INSPIRATIE PENTRU NOI, NOVICELE DIN BUCATARIE : )

    ReplyDelete
  2. Waw...ce fotografii minunate ai facut !
    Complimenti si pentru continutul fotografiilor ...interesanta reteta.

    ReplyDelete
  3. Geniala reteta, si atat de usor de facut!!! Imi place si am notat-o...Maya super poza ta

    ReplyDelete
  4. Miha scumpa, vreau in primul rand sa-ti spun un plin de dragoste si admiratie: "La multi ani" :) ...chiar daca am ajuns la urari dupa ani-lumina :P
    ...si-apoi vreau sa te felicit pentru toate minunatiile pe care le-ai facut in ultimul timp...nu te dezminti, aceleasi apetisante preparate prezentate impecabil :)
    Multi, multi pupici, scumpa, fie ca toate visele tale sa prinda contur!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos, ce buna o felie, chiar si doua!

    ReplyDelete
  6. Salut!
    felicitari pentru blog :)
    Acum trei saptamani am lansat si eu unul de acest gen si vreau sa construiesc un blogroll de bloguri culinare. Vrei sa facem link exchange?
    Daca da, ma gasesti la http://hapleablog.wordpress.com

    Succes!

    ReplyDelete
  7. Ofelia,multumesc pentru cuvintele frumoase!
    EU ador Ricotta,la mine nu apuca viata lunga prin frigider :D

    ReplyDelete
  8. Ina,merci.Încearc-o ca e buna.Între timp am facut-o si cu busuioc.Foaaarte buna! :)

    ReplyDelete
  9. Laura,draga mea!
    Te pup,si merci pentru urari!

    ReplyDelete
  10. Maria elena,cum spuneam si mai sus,am facut-o deja si cu busuioc.E tare buna si asa! :)

    ReplyDelete
  11. Victor,facem,doar zi sub ce nume sa-ti apara blogul :)

    ReplyDelete