October 23, 2008

Înghetata de ananas & cocos



  • 520 g pulpa de ananas
  • 100 ml apa plata
  • 30 g nuca de cocos razuita
  • 4 linguri de zahar





Punem cocosul în apa si-l fierbem 5 minute, din momentul în care începe a clocoti.
Lasam la racit, strecuram. Am obtinut 50 ml zeama. Restul a tras-o cocosul.
Cocosul ramas se poate folos în aceeasi zi, (mai are destula aroma) într-un chec,
de exemplu, blat de tort... sau presarat peste înghetata.




Curatam ananasul, am folosit mai putin de jumatate dintr-un fruct, deoarece era imens!
Îl taiem bucati, presaram zaharul, adaugam zeama de cocos.




Facem piure.





Turnam în masina, si-i dam bataie .
Dupa 10 minute..



Acusi e gata.




Pofta buna!








Nu faceti înghetata de ananas pentru a o pastra la congelator.
Prin racire/înghetare (de la masina)

îsi pierde deja putin din dulceata, ananasul.
Dupa congelare, dispare si din aroma si mai mult din zahar

Daca ananasul e acrut, puneti portie dubla de zahar.
Al meu a fost extrem de dulce.

Deci, este o înghetata care se savureaza pe loc si este extraordinar de buna.
Daca nu dati la copilasi, serviti-o cu cu lichior de cocos (Batida de Coco).

1 comment:

  1. Cred ca reteta si fotografia va apartin !
    http://ginucamuresan.wordpress.com/2013/06/20/reteta-inghetata-de-ananas-cocos/
    Am patit-o si eu !

    ReplyDelete