October 1, 2008

Desert din dovleac cu portocale

O parte din dovleacul Small Sugar l-am folosit pentru un desert rapid si delicios.

  • 300 g dovleac Small Sugar
  • 3-4 linguri de zahar
  • 1/2 lingurita de scortisoara/sau dupa gust
  • 8-10 felii de portocala(filetate)
  • 3-4 linguri suc de portocala

Se taie cîteva felii,groase de 1-2 cm, se presara zahar si scortisoara deasupra
si se da la cuptor(200 °C), pîna se înmoaie. Faceti o proba cu furculita dupa 20-25 minute.

Cînd e moale adaugati cîteava felii de portocala si adaugati sucul.
Mai lasati 5 minute la copt.



Se poate servi cald cît si rece.

6 comments:

  1. Mmmmm, ieri nu prea am fost convinsa cu supa, dar astazi m-ai convins cu desertul. Direct de la birou, astazi, plec spre piata de legume si fructe pentru un dovleac. Asta daca am norocul sa gasesc mai mic si copt bine.
    Saptamana trecuta am facut mere la cuptor cu scortisoara (am uitat sa le pozez pentru www.forsitzia.blogspot.com ) si au fost devorate in cateva minute. Merele erau din livada de la Cisnadioara unde avem o casa. Mere de-adevarat eco sau bio, nu sunt tratate cu nimic, doar solul cu ingrasamant natural (balega de la vacile ingrasate cu iarba din pasunile din imprejurimi).

    ReplyDelete
  2. Ely,daca-l faci..spune-mi daca ti-a placut!
    Sotului i-a placut cald,mie cînd s-a mai racorit.

    Ai curatat si feliat merele? Poate poti sa-mi spui mai excact cum le-ai facut.Merci :)

    ReplyDelete
  3. Maya, am facut aseara, din pacate piticul era prea obosit si a refuzat cu incapatanare sa manance orice, asa ca a mers cu burtica goala la nani. Eu am mancat si mi-a placut mult, chiar daca am folosit niste portocale mici de tooot. Cred ca dovleacul pe care l-a folosit nu era tocmai ok, pentru a trebuit sa il tin cam 45 de minute la cuptor. Multam!

    ReplyDelete
  4. Pot să te declar geniu culinar? ok, te declar! :D

    ReplyDelete
  5. La fel si in cazul meu, daca o supa dulce nu ma convinge inca, acest desert ma convinge suta la suta! Prezentarea si fotografiile fac sa simt gustul, mirosul si aroma. Cred ca preparatul are o savoareeee, vorba ta leker :-)

    ReplyDelete
  6. Bunny, Arcadia ma scuzati ca am sarit mesajele voastre. Nu le-am vazut.

    Daniella, enjoy si pofta buna :D

    ReplyDelete