June 1, 2007

MERDENELE CU BRÎNZA



Recipe by MALI(+inspired by Elena)

Aluatul

400 g faina
1 lingurita sare
1 lingurita drojdie uscata
apa rece
unt topit pentru uns foaia

Umplutura

Brînza Feta
1 lingura de gris fiert

Din aceste ingrediente am facut o coca maleabila.Am întins-o cu sucitorul,am uns-o cu unt topit.Am împachetat foaia afra nici o ordine..ca o batista :D
Am dat la frigider pentru 15 minute.Am repetat operatia de 3 ori,dupa care am întins dn nou un dreptunghi,aproximativ..din care mi-au iesit 16 patrate.

Am fiert 1 lingura de gris cu ceva apa,apoi am amestecat cu brînza Feta(din lapte de oaie)fîrîmitata.

Am pus cîte o lingura de umplutura în mijlocul fiecarui patrat,apoi am lipit colturile(pe diagonala) unul de celalalt.

Am dat la cuptorul preîncalzit la 200 °C,si am lasat pîna au fost aurii dupa gustul meu .

Mi-au iesit 16 în total.
Pentru ca nu mi-au încaput toate într-o tava le-am împartit frateste.
Le-am împachetat ca MALI,doar ca le-am copt invers,cu împachetatul/pliurile deasupra .Asa am dat ocazia foii sa se umfle ,ceea ce a si facut.



Sectiune muscata


Multumim de reteta ,MALI...si de inspiratie ,Elena

No comments:

Post a Comment