June 2, 2011

Ossobuco

Aceasta reteta de Ossobuco am facut-o exact dupa reteta lui Lilly in the kitchen.
Simplu si delicios,acest fel de mîncare!




  • 3 felii ossobuco de vitel
  • 3 linguri faina
  • 3 linguri ulei de masline
  • 1 ceapa
  • 2 morcovi
  • 500 ml vin alb sec
  • 4 rosii
  • 2 catei de usturoi
  • sare,piper



Se înfaineaza bucatile de carne pe toate partile.
(Eu pun faina într-o punga,adaug bucatile de carne si scutur).
Se prajesc în ulei de masline pe ambele parti pîna se formeaza o crusta,
apoi se adauga ceapa taiata felii,morcovul taiat rondele si usturoiul tocat.



Dupa 2-3 minute am adugat vinul,rosiile taiate bucati,sare,piper,
si am lasat sa fiarba acoperit pe foc moderat spre mic putin peste 2 ore.



Delicios.Merci,Lilly!
:D

27 comments:

  1. Cât de sadică e ultima poza! :))

    ReplyDelete
  2. Păi primele poze sunt like "killing me softly", iar ultima e like "ohh! snap!" şi ţi-ai luat una peste ceafă! :D

    ReplyDelete
  3. Ultima poza spune tot :)))
    Grozav arata. ;)

    ReplyDelete
  4. mai mult decat delicios !!!! .... nici din os nu a mai ramas mult :):):) ...;)

    ReplyDelete
  5. Scortisoara =))
    Vroiam sa arata cît de mult mi-a placut! :D

    ReplyDelete
  6. Gaby,exact!A fost un deliciu!De la margine spre interior :D
    Îmi place maduva...mult :D

    ReplyDelete
  7. Pisicuto,cum spuneam...maduva este ceea ce face felul asta de mincare asa delicios :D

    ReplyDelete
  8. Cu placere Maya.E un mod delicos, rapid dar elegant de a gati carnea de vitel.Eu o ador!

    ReplyDelete
  9. Lilly,asa este!La noi s-au topit cele trei portii...pe loc! :D

    ReplyDelete
  10. "M-ai spart"!Ai facut si ossibuchi!!!!Pe-aici am auzit destul de des despre mancarica asta dar nu m-a tentat ..pana acum,dar daca zici tu ca e buuuuuna am s-o fac!!!!pupicei!

    ReplyDelete
  11. Flory,e tare buna mîncarica asta.Mai ales daca-ti place si carnea de vita :)
    Pupici,draga mea :)

    ReplyDelete
  12. Dacă ar fi după mine, aş mânca vaca de vie =))
    Deci da, o reţetă pe gustul gustului meu :D

    ReplyDelete
  13. arata super carnita ta:) si eu cred ca tot asa lasam farfuria:)

    ReplyDelete
  14. Hmmm ce bine arata.. Intocmai as lasa si eu farfuria ;)) ultima ofc. Week-end placut !

    ReplyDelete
  15. Draga Maya!

    Super foarte frumos!!!!

    Adrese Sender, stanjenei de verificare sunt disponibile în mai multe culori.

    http://www.viraghagyma.com/tavaszi-viraghagymak/irisz

    http://www.viraghagyma.com/
    ...................................

    http://www.iriszkert.hu/Viragok.htm

    http://www.iriszkert.hu/Bemutat.htm
    ...................................

    http://www.gumo.hu/component/option,com_sectionex/Itemid,67/id,8/view,category/

    http://www.gumo.hu/menu/elerhetoseg.html


    Sper că am putut ajuta.
    Nice weekend!!

    Cu stimă: Gizi

    ReplyDelete
  16. Aha,Arcadio!Deci nu esti numai sora mea brînzara si crocsata(pentru cei care nu stiu,vine de la papucii de gradina-Crocs),ci împartasim si placerea de a savura un antricot de vita maturat,la gratar! :D

    ReplyDelete
  17. Nil,oasele/"inelele" le-a primit un catel frumusel!Deci nu s-a pierdut nimic!!! :D

    ReplyDelete
  18. ANtonina,ma bucur ca-ti place.Si la noi a fost un Hit :D

    ReplyDelete
  19. Gizi,multumesc mult pentru ajutor.Acum o sa ma uit pe link-uri.
    Multumesc înca odata.
    Salutari si pupici!
    M.

    ReplyDelete
  20. Delicioasa carnita!...Ultima farfurie imi place cel mai mult...

    ReplyDelete
  21. Licuta,merci de vizita!
    O duminica frumoasa îti doresc :)

    ReplyDelete
  22. saptamana trecuta mi-ai facut pofta cu aceasta reteta :):)
    ieri am reusit sa o fac si eu .. cu putine modificari , cred ca toti modificam si adaptam retetele pe gustul nostru ;) .... inca n -am reusit sa o postez , dar sper maine sa fac asta !!!

    ReplyDelete
  23. Normal ca modificam în functie de gust,chef...sau na,mai înlocuim una cu alta ca nu gasim un ingredient anume...si uite asa dezvoltam domeniu culinar =))

    ReplyDelete
  24. eu fac reteta din link-ul de mai jos,este o nebunie.fiului meu de un 1 an si 3 luni ai place,fiind singura carne care vrea s-o manance.delicioooooos.incearca
    http://ricette.giallozafferano.it/Ossibuchi-alla-milanese.html

    ReplyDelete