July 17, 2007

PIEPT DE PUI CU GHIVECI DE OREZ SI LEGUME



piept de pui
orez cu bob lung
ardei gras
rosii
ceapa violeta
morcovi
usturoi
verdeata
supa/apa
vin
piper,sare

Pregatim orezul iar legumele le curatam,spalam si tocam dupa dorinta.


Curatam pieptul de eventuale oscioare,pielite si condimentam pe ambele parti cu sare si piper.
Se se prajeste în ulei încins la foc iute,pe ambele parti.


Cînd carnea este rumenita(dupa plac),stingeti-o cu vin alb.


Dupa ce acesta scade,puneti legumele.amestecati putin.


Dupa scurt timp se aduga si orezul împreuna cu verdeata,amestecam.


Dupa vreo 5 minute,adaugam supa fierbinte.Eu am avut o supa ametita de pui,si pentru ca nu era destula,am îndoit-o cu apa calda(deasupra se vede piperul macinat proaspat..deci nu-s mushte :P )

Se toarna supa peste carne,învîrtim putin,reducem focul.Oala se acopera.


Din cînd în cînd ne mai uitam,si amestecam :)


Alaturi am servit muraturile de vara(murate cu pîine )


Si pentru ca nu-mi era destul de cald,m-am hotarît sa încerc si cu o lingura de guacamole ,facut dupa reteta Yandirei,si ca sa exagerez,am mai pus si vreo cîteva felii de jalapeno :D

No comments:

Post a Comment