June 5, 2007

ÎNGHETATA DE CAPSUNI CU SORBET


În principiu e la fel ca cealalta, de piersici, dar m-am gîndit ca merita loc special si dumeaei. 
Asa ca nu am combinat subiectele :D

1100 g capsuni curatati
250 zahar pudra
200 ml smîntîna de frisca
1 lingurita zeama de lamîie


Capsunii cu pudra.


Pireul.



Sorbetul din pahar se da la rece, pentru jumatate de ora.



Amestecat cu frisca, pregatit pentru congelator.
Se dau dozele la congelator pentru 30 minute, pîna înghetata primeste o consistenta putintel solida .

Marmorata aiurea... ca de obicei .





2 comments:

  1. linkin park, mika, rammstein....radiohead.....snow patrol! damn girl! numa muzica buna!! imi place!
    intra pe ftp://free@crististreulea.ro
    user: free
    pass: ftp
    in _temporare ai folderul maya. daca iti place, in #master CRiS gasesti toata discografia lor. pot sa zic ca imi place doar ultimul album the red room. primele prea psihotic si cu influente jazz.
    ciudat ca i-am gasit doar prin franta si ei sint din belgia.

    ReplyDelete
  2. cris,merci de cotrobaiala :D
    mi-a facut placere,thx !

    ReplyDelete