March 12, 2007

MUFFINS CU PIERSICI

Muffins-40 de bucati


740 g faina
6 lingurite praf de copt
440 g zahar
2 pachetele zahar vanilat
5 oua(M)
450 ml lapte
180 ulei
coaja de portocala rasa
20-30 g cocos ras
un strop de sare
1 doza mare de compot de piersici




Zahar pudra si zeama de potocala pentru glazura




Se amesteca în csatronul robotului: faina+praful de copt+ stropul de sare+cocosul ras.Se amesteca 10 secunde.Într-un alt castron se amesteca: zaharul+zaharul vanilat+oua+lapte+ulei+coaja de portocala razuita.Se amesteca totul bine,si se toarna încet peste amestecul uscat,mixînd pe o treapta joasa pîna amestecul devine destul de omogen.mariti viteza,si mixati pîna aluatul arata ca o crema fina.Curge ca o smîntîna groasa.Am pus cîte o lingura plina bine în forme de hîrtie,apoi am asezat cîte 2 bucatele de piersici din compot(taiate si scurse bine)


Apoi am mai pus o lingurita plina(nu lingura) de aluat deasupra(poza pierduda..deci am acoperit piersicile cu înca o lingurita de aluat.




Am dat tava în cuptorul încins în prealabil,la 180°-190°C


Dupa ce s-au racit,am facut o glazura din zahar pudra si zeama de portocala,am uns vîrful la muffins ,apoi i-am bagat cu capul într-un castronel în care ampus bombonele colorate.


De aproape


Sectiune


O prajiturica din acelasi aluat.



Decorata


No comments:

Post a Comment