March 12, 2007

Prajitura cu visine

Blatul
6 oua
3 linguri faina(55 g)
3 linguri amidon(55 g)
5 linguri zahar(cine vrea mai dulce,6)
1 vanilie
1 lingura cacao(10 g)
1 lingurita praf de copt
Coaja de portocala(rasa-eu am folosit uscata,cumparata din comert

Se bat albusurile cu vanilia.Se freaca galbenusurile cu zaharul si coaja de portocala.Se amesteca faina cu amidonul , cacaoa si praful de copt.
Se aduga galbenusele frecate la albusurile batute ,mestecînd încet.Faina se încorporeaza usor,amestecînd într-una(cu mixer-treapta cea mai mica).

Se unge tava cu margarina si se tapeteaza cu faina(diametrul 26-28 cm,perete detasabil)Se toarna amestecul si se da la cuptorul încalzit în prealabil la 170°C 25-30 minute.

Se scoate din tava si se lasa la racit pe un gratar.

Taiem blatul în 2 felii. Sectiunea blatului.
Crema


1 budinca vanilie
200 ml frisca
visine,din compot(fara sîmburi)


Se face o budinca de vanilie(vezi mod de preparare de pe plic).Eu nu am pus 500 lapte ,cum prevedea modul de preparare de pe plic..ci am pus doar 400 ml.Se lasa budinca la racit.Se bate frisca.Se pun visinele în budinca rece,se amesteca bine,se aduga si frisca ,amestecînd usor.

Visinele se lasa la scurs.
Apoi le amestecam în budinca.Se bate frisca,se aduga la crema de budinca cu visine..
Se amesteca usor,se umple prajitura.

Umpluta Finala Sectiune

No comments:

Post a Comment