May 20, 2011

Cannelloni umpluti cu carne de pui si ciuperci

Poate aveti pofta de paste, dar nu mai stiti în ce fel sa le mai gatiti. Aveam cannelloni uscati în casa,si cum de dimineata m-a pupat muza în acea zi( cînd i-am facut) , nu am mai stat pe gînduri, ci m-am pus la treaba. În final, mi-a placut foarte mult ce-a iesit. Sper sa va placa si poate la rîndul meu va inspir în bucatarie, la fel cum o faceti voi.




Ingrediente pentru 20 de cannelloni:

  • 500 g piept de pui,tocat
  • 400 g ciuperci, tocate
  • 1 ceapa, tocata fin
  • 6 rosii,cubulete
  • 200 ml smîntîna de frisca
  • 200 mozzarella,r azuita
  • busuioc proaspat, tocat grob
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • piper, nucsoara
  • sare de mare cu verdeturi uscate
  • 200 ml smîntîna de frisca(fac.)

Am facut acesti cannelloni în doua forme. Una dor cu cubulete de rosii, iar în a doua s-a cerut mai sosos, asa ca am adaugat smîntîna subtire.


Am tocat carnea de pui si ciupercile în masina de tocat a robotului.



Ceapa am calit-o putin în ulei de masline,am adaugat carnea si am
amestecat cînd si cînd timp de 10 minute,dupa care am adaugat
ciupercile si verdeata.În timp ce amestecam am condimentat cu
amestecul de sare si verdeturi,piper si nucsoara.Dupa cîteva minute
am adaugat si smîntîna,si am lasat sa fiarba pe foc iute pîna a scazut bine.
Am lasat amestecul la racorit,apoi am umplut cannelloni.



I-am asezat frumos în forme termorezistente.



Am adaugat cubulete de rosii pe care,le-am curatat de coaja.



Apoi am presarat sare marina cu verdeturi uscate.



si mozzarella,si am dat formele în cuptorul preîncalzit la 180°C.



Asta e forma mai sosoasa,cea cu smîntîna.



Am lasat la rumenit,pîna a prins culoarea care mi-o place mie.



Mmmmm,lecker! :D

21 comments:

  1. stau in tara pastelor si spre rusinea mea nu am facut niciodata,cand ma uit la poza ta ma provoci sa le incerc,arata super faine,o seara minunata

    ReplyDelete
  2. Imi place reteta si prezentarea, super...

    ReplyDelete
  3. Doamne, Maya...pacat ca nu stau mai aproape de tine. Cred ca te indurai de o burticutza pofticioasa, nu? :))

    ReplyDelete
  4. E adaugata in lista mea lunga de retete ce trebuie incercate dupa ce trec de perioada asta mai aglomerata,dar ce ma fac ca nu am cannelloni si nici nu am vazut pe la mine in supermaket-uri asa ceva...sau poate nu am fost eu atenta.
    Interesanta reteta!

    ReplyDelete
  5. Buna, foarte bun blogul si as vrea sa fac un schimb de link sau benner cu site-ul tau. Daca esti deacort lasa-mi un comentariu pe site.

    ReplyDelete
  6. super reteta si cum eu sunt mare fan paste sigur o sa incerc si asa:)

    ReplyDelete
  7. Super, super!!!
    A creat o mulţime de subtilitate.

    Nice weekend!!!

    Gizi

    ReplyDelete
  8. MMmm...cred si eu ca a fost ,,,,:) Nu am facut niciodata. Cine stie in viitor...
    Pupici

    ReplyDelete
  9. frumos ti-au iesit! cu pui n-am incercat niciodata.imi place vasul tau ! pupu-te!

    ReplyDelete
  10. Arata intr-un mare fellllllllll!

    ReplyDelete
  11. Yaya,trebuie sa le încerci! :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  12. Dana,cum sa nu!Rasfatam burticuta!
    Pupici multi,multi,multi!

    ReplyDelete
  13. Bucate apetisante,eu cred ca trebuie sa te uiti mai atent printre rafturi!Sigur gasesti tuburile astea pe undeva :)
    Sînt foarte practice :D

    ReplyDelete
  14. Vasile,multumesc pentru vizita.Facem,facem :D

    ReplyDelete
  15. Gizi,multumesc.O duminica frumoasa si tie! Pupici!

    ReplyDelete
  16. Bianca,ca nu ai facut,nu înseamna ca nu vei face.Poate,poate! :D

    ReplyDelete
  17. Pansy,nici eu nu am mai facut cu pui pîna acum,si sa stii ca de-acu o sa fac maid des!
    E bun cu pui,dar si cu vita :D
    Pup si eu!

    ReplyDelete
  18. Mimi,merci draguta si te pup ca nu te-am mai vazut demult! :*

    ReplyDelete
  19. Buna,sunt noua pe blogul tau si deja am o intrebare :D ...nu te supara dar cam cat le lasi la cuptor?

    ReplyDelete