June 29, 2007

MOUSSAKA a la MAYA


Moussaka a la MAYA

Cartofi felii si putin fierti
ceapa marisoara
1 usturoi(4-5 catei)
3-4 linguri ulei de masline
600-700 g carne macinata
800-900 ml bulion(rosii fara peilita,în suc propriu)
cîteva frunze de oregano,muuulte de basilikum,si o crenguta de rosmarin
200-250 g creme fraîche
200-250 g Gouda-rasa/felii/bucatele..etc..

Se caleste putin ceapa împreuna cu usturoiul.
Se aduga carnea tocata,se amesteca bine,se lasa putin la rumenit.
Apoi se aduga sosul de rosii,verdeata,se condimenteaza cu sare piper si se lasa cîteva minute(10 maxim) la fiert.
Se pregateste o tava/vas jena...etc,se pune o parte din sos.


Se acopera cu cartofii prefierti(dat nu moi de tot )



Se adauga înca un strat de sos, peste cartofi..



apoi,cîte o lingurita din creme fraîche(eu am folosit din cea cu buruieni)


Se acopera cu cascaval ras.
Eu am cumparat cascavalul felii, si le-am taiat bastonase..dar nu conteaza forma.
Se pot lasa si felii,sau cubulete mici..cum doriti
Peste am pus cîteva felioare de rosie..asa de culoare



Am dat la cuptor ,la 200 °C ,pîna mi-a placut cum a aratat



Buuuuuna!!

1 comment:

  1. Am testat reteta azi la pranz! SUPER deliciosa si mai rapida decat ce faceam eu inainte (cartofi feliute un pic prajiti etc).

    ReplyDelete