March 31, 2011

Pasta 'ncasciata

My Way

  • 2 vinete mari
  • 2 rosii mari, decojite si tocate cubulete
  • 15 frunze busuioc
  • 1 catel usturoi,pisat
  • 4-5 felii subtiri prosciutto crudo, tocat marunt
  • 125 g mozzarella, taiata cubulete
  • 250 g macaroane
  • 2 linguri pecorino, razuit
  • ulei de masline
  • sare, piper



Vinetele se spala, se sterg si se taie (pe lungime) mai din mijloc 16 felii subtiri. Feliile se pun pe o tava cu hîrtie de copt,se pensuleaza cu un strop de ulei de masline, se sareaza si se dau cîteva minute sub grilul cuptorului la 200 °C. Cu aceste felii se îmbraca o forma de chec avînd grija ca o parte din felii sa atîrne peste margine. Bucatile ramase se curata de coaja, se taie cubulete si se rumenesc în ceva ulei de masline. Cînd vinetele sînt rumenite, se adauga usturoiul,rosiile si busuiocul,amestecînd înca 2-3 minute pe foc. Între timp se potriveste de sare si piper.



Se fierb macaroanele al dente în apa cu sare, apoi se scutura bine de apa.



Feliile de sunca se toaca si se formeaza un rînd pe mijlocul formei.





Pastele fierte se amesteca cu sosul de vinete si rosii.
(puteti folosi orice paste doriti).



Se întind o parte din macaroane cu sos în forma,
iar peste ele se presara cubuletele de mozzarella.
Se acopera cu restul de macaroane,



dupa care se învelesc cu feliile de vinete atîrnate.
Se da forma în cuptor pentru 15-20 minute la 200°C.



Se presara pecorino deasupra.



Foaaarte bune macaroanele astea :D



12 comments:

  1. arata intr0un mare fel! f frumoase macaroanele tale!

    ReplyDelete
  2. Eu sunt inebunita dupa macaroane;imi place la nebunie prezentarea finala!

    ReplyDelete
  3. Arată în cel mai maree fel cu putinţă! :O :O :O

    ReplyDelete
  4. Ce tare sunt!!! Arata bestial...
    Probabil si la gust sunt la fel...
    faine:)
    Pupici

    ReplyDelete
  5. Mariette,mie îmi plac pastele,egal ce forma au :D

    ReplyDelete
  6. Cuscra,merci.Ma bucur ca-ti plac macaroanele mele :)

    ReplyDelete
  7. Bia,mie-mi plac la gust pentru ca imi place combinatia de vinete cu rosii :)

    ReplyDelete
  8. Faina reteta, Maya, dar cu prosciutto ala nu se prea incadreaza la "vegetariene" :)

    ReplyDelete
  9. Lalika,se mai întîmpla din cauza vitezei.Am rectificat greseala,multumesc de atentionare :)

    ReplyDelete