March 30, 2011

Ou cu somon si ricotta la cuptor

      O gustarica rapida,o combinatie excelenta.

  • 250 g somon afumat,tocat grob
  • 150 g ricotta
  • 4 oua
  • marar,tocat
  • 4 felii de pîine
  • ulei masline
  • piper(fac.)






Se amesteca somonul cu ricotta si mararul.



Se ung cu unt 4 forme mici/cocotte,în care se împarte în patru amestecul de somon/ricotta.



Deasupra se sparge cîte un ou,dupa care se dau cocottele
în cuptorul preîncalzit la 180°C,timp de aproximativ 15 minute.
Între timp am prajit feliile de pîine în ceva ulei de masline aromat cu un catel de usturoi trosnit.





Multumesc Ioanei pentru idee!

14 comments:

  1. arata foarte bine si ridica imediat apetit pentru mancare :))

    ReplyDelete
  2. Vai, ce apetisant arata! Voi incerca si eu reteta cu prima ocazie, doar ca nu am vase speciale :(

    ReplyDelete
  3. Bucur,multumesc de vizita! :)

    ReplyDelete
  4. Cris,poti face si într-un vas mai mare.Nivelezi putin amestecul de ricotta si somon,apoi faci cu o lingura niste adîncituri în care pui ouale.Asa poti portiona mai usor,fara sa se "împrastie" ouale :)

    ReplyDelete
  5. Nu ma dau in vant dupa somon dar comentez reteta..arata foarte yamy:)
    Si prezentarea...cum ne-ai obisnuit.
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Cat de bine arata! Salivez in fata monitorului de cateva minute bune. La pachet nu dai? :))

    ReplyDelete
  7. Bianca,eu nu ma dau în vînt dupa peste,dar somonul e preferatul meu,urmat de pastrav :D
    Multumesc,pupici!

    ReplyDelete
  8. Irina,cum sa nu?Trimit!
    Multumesc de vizita! :)

    ReplyDelete
  9. Kedves Maya,kérlek nézz be hozzám,meginvitállak egy "Egy jó szó játékra".Szeretem a blogod,és szivesen járok erre. Köszönöm!!!!

    ReplyDelete
  10. Kedvesz Maya,
    Superbissim! :)))

    ReplyDelete
  11. Mellissina köszönöm a meghívást.Nem értem pontosan, mi ez, de azért kösz.
    Üdvözlettel,
    Maya

    ReplyDelete
  12. o alta reteta care-mi place ...iuffff .... ce ma fac? .... nu stiu cand voi apuca sa fac tot ce-mi place :(:(:( .....ma ispitesti cu prea multe bunatati !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Catkitchen,asa la rînd :D
    Timp este.Pupici!

    ReplyDelete