April 27, 2008

De ziua mea-Dulcegarii




*****


Pentru Strudelul cu mere,am pregatit umplutura de cu seara.
Am curatat si taiat merele felii,si le-am pus cu zahar si scortisoara la frigider.
A doua zi,am pisat putin merele si am mai adaugat niste stafide albe si maro,am amestecat si umplut foile.











Am glazurat cu glazura de zahar pudra si lamîie.







Am servit cu înghetata de fistic!












Prajitura cu ananas,
Arata mai mult a prajitura surpriza.
Exteriorul nu aduce a prajitura cu ananas,ci a ceva cu zmeura..
Peste noapte mi-a disparut bucata de ananas pastrata pentru decor,asa ca am improvizat .















*****



16 comments:

  1. La Multi Ani Mayaaaa!!!

    No wonder ca ai acest site frumos ! Zodia in care te-ai nascut spune mult. Mama mea este nascuta pe Aprilie 19.
    Multe florii si bezele dulci !

    ReplyDelete
  2. LA MULTI ANI draga mea Maya !!!! Iti doresc tot binele din lume, fericire, sanatate si viata lunga si frumoasa alaturi de cei dragi. Mai exact, cand a fost ziua ta? Capat si eu o feliuta?!?!!? Muah de mii de ori din partea noastra...LA MULTI ANI !!!!! SA TRAIESTI !!!!

    ReplyDelete
  3. Ginuca mea,exact pe 22.04,la 00.15 ,am împlinit 35 de ani :)
    Multumesc de uratura,muah!
    Mi-ar fi placut sa împlinesc doar 25,ca si-asa ma simt de 18!! ..dar nu merge... :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Maya,
    Ca de obicei vin si eu la spartul tirgului(scuze)...-
    Primeste si din partea mea,un calduros"La multi ani!" care sa-ti aduca numai bucurii,fericire,impliniri si tot ceea ce-ti doresti tu!

    "Alles Gute zum Burtseltag wünscht dir jemand, der dich mag. Kann dir leider jetzt nichts schenken, bist soo weit weg, - kann nur an dich denken!"
    La multi ani,Maya!


    Si pe acesta cale si un HRISTOS A INVIAT!
    Cu prietenie si respect
    Laura S.

    ReplyDelete
  6. La multi ani! Si tot ce e mai frumos, pentru tine, cu prietenie. :)

    ReplyDelete
  7. Multi inainte cu sanatate si voiosie !!! Conteaza cum te simti nu cati ai, iti spun din proprie experienta ;-)
    Te pupam cu mult drag !!! Muah-uri peste muah-uri !!!

    ReplyDelete
  8. Mai iti zic si io inca o data La multi ani cu multe bucurii si cu multa sanatate!

    Fiindca n-ai cbox de ala, iti scriu aici (total off topic, stiu)multumiri de urarile de Paste, si inchei cu traditionalul Christos a inviat!

    Pupălăi mulţi!

    ReplyDelete
  9. Moooa, ca nu stiu ce scrie pe bumbii aia in nemteste - cand sa dau sa public comentariul, iar ma simt ca pe forumurile rusesti :lol:

    ReplyDelete
  10. Gina,muah.Ma simt nebuna..deci asa si sînt :D

    ReplyDelete
  11. Happy,ce botoane?? Las' ca te descurci bine!
    Merci,muah!!

    ReplyDelete