September 6, 2011

Tarta cu ciuperci

Ieri am vazut pe blogul Petronelei o tarta cu ciuperci care mi-a facut cu ochiul pe loc! Azi am si comis-o. Este foarte buna, usor de realizat, rapid si înainte de toate, foaaarte gustoasa.



        Ingrediente:
  • 600 g mix de ciuperci congelate ( galbiori,hribi, ...)
  • 4 oua mici
  • 250 g smîntîna
  • 2 fire de ceapa verde
  • chives tocat
  • 1 lingura ulei de masline
  • sare,piper
  • aluat foietaj

Am sotat ceapa si ciupercile în putin ulei de masline timp de 15 minute,
pîna a scazut zeama. Am condimentat cu sare si piper, si am lasat putin la racorit.


Între timp am batut ouale cu smîntîna, chives, sare si piper.


Am îmbracat o forma rotunda cu diametrul de 28 cm cu aluatul foietaj,
si am transferat ciupercutele din tigaie în forma.


Am turnat amestecul de oua cu smîntîna deasupra,


si am dat marginii o forma unicata, futuristica :D , apoi am dat tava
în cuptorul preîncalzit la 200°C timp de aproximativ 30 minute.


Gata coapta! Am lasat-o 10 minute la racorit si am servit-o calda.
Înca fierbinte chiar!


În linistea padurii se auzea doar : "mmmmm, mmmmm, mmmmmm!"
Delicioasa, tarta! Grazie, Petro!


46 comments:

  1. hmmm chiar ca arata delicioasa....trecuta pe lista:)

    ReplyDelete
  2. Pentru a cata oara iti spun ca ma bucur ca ti-a placut????Eu am spus ca-i minunata,ramane ca si altii sa-i descopere gustul...
    Pupici si ai grija de degetel!!!!

    ReplyDelete
  3. sigur,buna,si eu m-am gandit sa fac,astept vinerea ,ziua libera,sa fac pentru plaja,o zi buna

    ReplyDelete
  4. Si cum poate sa arateee!!! de zile mari.. ca o pasca parfumata! tentatii, tentatii!! Pupici

    ReplyDelete
  5. Delicioasa, frumoasa, gustoasa!

    O zi buna iti doresc!

    ReplyDelete
  6. Super arata!Si eu am combinat una cu dolvlecei si ceapa,tare buna!Pupici!

    ReplyDelete
  7. Ce bunatate si ce bine arata! Trec pe lista! Pupicei!

    ReplyDelete
  8. Delicioasa tarta! Lucurile simple sunt atat de bune!!!

    ReplyDelete
  9. Cu atatea ciuperci... un deliciu. Pup!

    ReplyDelete
  10. Doamne cum arata !
    Am salvat-o si eu sa o incerc,noua ne plac retetele cu ciupersi !
    Pupici!

    ReplyDelete
  11. Eu am dat in balbaiala, nu mai pot sa spun nimic... :))) Arata atat de bine...mmm...

    ReplyDelete
  12. Pot sa intru si eu cu Miha la balbaiala, macar sa ii zicem pe aceeasi voce :))
    Arata de miliarde, eu nu stiu cu mai suporta ai tai acasa :), cred ca stau si asteapta sa vada ce surpriza le mai faci.......
    Pup!

    ReplyDelete
  13. Maya, eu sint innebunita dupa tot ce e cu ciuperci, iar alea din poze arata de-mi vine sa dau cu limbuta pe ecranul computatorului... Buna, buna, o feliuta si pentru mine ?! Pupici !

    ReplyDelete
  14. Ce bine arata! Mi-am salvat reteta.

    ReplyDelete
  15. superba!!!
    Petro ma baga in boale si pe mine de multe oricu ale ei preparate. E notata si la mine sa o fac...dar cum fii'mea e cam bolnava...n-am timp de gatiti nik zilele astea...Poate pe weekend.
    asa ca trimite si mie o portie, maya :))

    ReplyDelete
  16. Ce bine arata. Trebuie sa o testez si eu, pentru ca imi plac ciupercile in orice combinatie.
    Pupici!

    ReplyDelete
  17. Vai...imi ploua in gura....
    Pupici.

    ReplyDelete
  18. Uite cum arata!Superb si imi place cum ai realizat-o!Pup!

    ReplyDelete
  19. Imi plac mult ciupercile mult,asa ca-mi place tarta.Te pup!

    ReplyDelete
  20. Just me, si este, nu numai arata :P
    Ti-o recomand cu mare placere! La noi a avut succes fantastic!

    ReplyDelete
  21. Ptro, asa ma bucur ca am descoperit-o. E ceva rapid si bun tare!
    Pup xo

    ReplyDelete
  22. Ina, sa stii ca e buna si rece. Poti pregati pentru plaja :D
    Pupici.

    ReplyDelete
  23. Anto, chiar ca arata ca o pasca. cam asa arta si pasca mea de Paste :D
    Pup :*

    ReplyDelete
  24. Alexandrina, merci. O noapte buna de la mine :*

    ReplyDelete
  25. Flory, asta e alta combinatie care ma atrage! Pe gustul meu :*

    ReplyDelete
  26. Adela, trece-o neaparat! Pupici :*

    ReplyDelete
  27. Cristina, de aceeasi parere sînt si eu. Simplu si bun! :*

    ReplyDelete
  28. Sara, da... la noi trebuie ciuperci cu gramada. Toti le adoram! :D

    ReplyDelete
  29. Mimmi, asa si la noi. Ciupercile au trecere fantastica. Egal de care, ciuperci sa fie! :D

    ReplyDelete
  30. Miha, e foarte buna! S-o probezi :*

    ReplyDelete
  31. cu asta m-ai lovit rau , daca e cu ciuperci pap orice !!!! ... de cand astept sa ploua la noi sa mergem la padure .... dar nu mai ploua :(((( ... arata super tarta !!!

    ReplyDelete
  32. Vasi, e adevarat ca se bucura ca le fac pe plac, si mie-mi place sa-i rasfat! :)
    Pup!

    ReplyDelete
  33. Daniela, be my Guest! Sa stii ca m-a încîntat si pe mine amestecul asta. Am mai folosit odata un amestec congelat, dar nu a fost asa bun ca asta de acum.
    Pupici :*

    ReplyDelete
  34. Fancy Cake, o sa-ti placa! Salutari :)

    ReplyDelete
  35. Alice, asa zic si eu. Petro e regina tartelor! S-o probezi, ca tare buna este!
    Pupici xo

    ReplyDelete
  36. Ancuta, atunci sigur îti place si tarta asta! E pentru ciupercari ca noi :D
    Pupici :*

    ReplyDelete
  37. Teo, multumesc! Pupici multi xoxoxo

    ReplyDelete
  38. DiaMar, atunci nu-ti mai ramîne decît s-o probezi :*

    ReplyDelete
  39. superba.toate iti ies superbe Maya si cu siguranta a fost delicioasa!

    ReplyDelete
  40. Cat, eu astept s-ajunga mama, si merg cu ea în padure. Eu nu le cunosc, si mi-e frica sa adun. Locuiesc lînga padure, si la noi ploua într-una =)))))))))))))))))))) :D
    Pupici :*

    ReplyDelete
  41. Craita, ti-o recomand cu mare placere. Se face usor, rapid... si mai este si deicioasa :)

    ReplyDelete
  42. Oau da' cum arata!
    Sa-mi fie rusine,nu am facut niciodata o tarta sarata. :)
    Maya, ce mai fac '' aia micii'' ? :)

    ReplyDelete
  43. Merci, Cristina! Spor la facut si pofta buna!
    :*

    ReplyDelete
  44. Chiar asa, sa-ti fie rusine! Pune mînuta si fa una! Înepe cu asta, ca e usoara :D

    Aia micii, fac bine. Daca întrebi de ai mei. Adica aia la care locuiesc eu. Daca întrebi de pispiricii aia mici e prin vecini, aia s-au mutat la fratele vecinei mele. Nu prea are timp de ei...

    Ai mei sînt acum în pene, ca ploua si le îngheata codita afara. E racoare.

    O sa mai pun poze cu ei, doar ca acum îi prind doar în pozitia lor preferata... la somnic :D

    ReplyDelete