April 27, 2008

De ziua mea -mîncaruri si rontaiala

Crema de somon cu brînza







Am pus pe jumatati de rosiaore,felii de castaveti si crackers.












De rontaiala,am avut saleuri cu susan,chimen,susan negru,si simple,doar cu sare.



















Cornuri umplute cu sunca si cascaval(Bergkäse),presarate cu:

-susan
-chimen
-simple(cu sare)
-amestec de ierburi uscate(provence)




















Cotlete marinate





Ceafa de porc







Marinata:

-lapte batut(Buttermilch)
-ulei de masline
-salvie proaspata
-cimbru proaspat
-oregano uscat
-piper
-sare
-chili uscat
-boia de ardei
-4-5 catei de usturoi feliat grob

Am lasat carnea peste noapte la marinat(cam 24 de ore),la rece.
Înainte de grilare am îndepartat verdeata,si feliile de usturoi.











Cîrnaciori de porc











Carneturile si cîrnaciorii au fost servite cu

Salata de cartofi

-cartofi fierti în coaja,apoi curatati si feliati
-castraveti acri,dati pe razatoarea mare
-ceapa violeta,taiata pestisori
-oua fierte feliate







Dressingul salatei de cartofi:

-supa de legume(de la congelator)
-mustar
-ulei de floarea soarelui
-otet
-sare
-piper

Acest dressing l-am turnat peste toate ingredientele,si am amestecat.Am lasat sa traga cîteva ore ,la rece.

Am mai facut o

Salata de castraveti,cu marar si ceapa violeta,servita cu :







Dressing de iaurt

-iaurt
-marar
-usturoi
-ulei de masline








Si o

Salata colorata

-salata Iceberg
-rosii
-morcovi
-ardei gras







Pentru aceasta salata am avut un

dressing simplu din:

-otet balsamic
-ulei de masline
-busuioc proaspat tocat fin
-oregano praosat tocat fin
-putin marar
-sare






6 comments:

  1. Super !! Trebuie sa ma apuc serios de retetele tale, dar dupa cura de slabire. Muah !

    ReplyDelete
  2. Dupa dieta?? Nu,pai atunci e dieta a fost degeaba :D

    ReplyDelete
  3. miam, miam....pot sa vin la ziua ta data viitoare? ;-)

    ReplyDelete
  4. a fost ziua mea si nu sunt un personaj care gateste :).am gasit site-ul Dv la o amica si de atunci il am la preferate!
    va multumesc pentru ca postati si pentru ideile minunate
    prietenii si-au schimbat iremediabil parerea despre mine dupa cina gatita a la Maya, fara nici o abatere!

    ReplyDelete
  5. Larisa,si eu îti multumesc pentru vizita,si pentru cuvintele frumoase.Ma bucur daca te-am inspirat în bucatarie :)

    ReplyDelete